C&A is dé winkel voor actuele- en betaalbare mode voor het hele gezin. Met een zeer complete collectie baby-, kinder-, heren en damesmode (ook zwangerschapsmode) is er voor het hele gezin aanbod bij C&A. Kortom mode van kwaliteit tegen zeer betaalbare prijzen. Met ruim 1400 winkels in 19 Europese landen is C&A één van de grootste fashionretailers in Europa.
Op de webwinkel van C&A moest lang gewacht worden. De Duitse webshop werd al in 2008 geopend. Voor Nederland opende C&A ook al een webshop voor Frankrijk, Polen en Oostenrijk. Februari 2012 was Nederland dus aan de beurt. de C&A kleding kon overigens al sinds 2007 besteld worden via Wehkamp.nl. De samenwerking met Wehkamp blijft ook na de introductie van de eigen webshop bestaan.
Offline heeft C&A zich al jaren bewezen. Wat zijn de reactie op de online shop? Voegt de ‘eigen’ webshop ook werkelijk wat toe aan de mogelijkheid om via Wehkamp te bestellen?
|
|
Slechte ervaring met C&A webshop. Je merkt pas bij ontvangst of je alle artikelen kan verwachten, al meerdere keren meegemaakt en dit was de laatste keer…Je mist een artikel, kijkt op de pakbon en dan staat er ‘uitverkocht’. Afgelopen zaterdag weer. Ik bestel voor beide dochters een skibroek. Gewoon ruim op voorraad volgens de webshop. Na een week kan ik mijn pakket gaan ophalen. Dan blijkt er voor jongste dochter geen skibroek te zijn. Op pakbon: uitverkocht. Ik kijk snel op de site: ruim voorradig. Contact per mail met klantenservice. Allerlei onzin argumenten. En wil ik alsnog de broek, dan verheugen ze zich om me weer in de webshop te zien. Niet dus! Kan ik weer porto betalen. Heb dat ook gezegd. Dat het niet de eerste keer is dat ik dit meemaak. Dat er ook ooit een verkeerde maat is toegestuurd en dat de bedoelde maat toen inmiddels wel uitverkocht was. Dat ik vind dat indien er ergens bij C&A tussen bestellen en inpakken een artikel uitverkocht is, maar vervolgens bij ontvangst wel weer beschikbaar volgens site, ik geen nieuwe porto ga betalen. Helaas…of ik maak een nieuwe bestelling met porto…of niks. Waardeloos, ik bestel er niet meer.
Tip: Bestel NOOIT wat via de webshop! Ik wacht al 2 weken op mijn pakket! (dat overigens al betaald is) Als afleveradres heb ik een Kialapunt in de buurt opgegeven, maar zij hebben ook nog nooit wat gezien. Een correcte reactie van C&A blijft ook uit. Reactie C&A “Nog eventjes geduld”. Heel vreemde reactie, toch?
telefonisch contact opnemen met de klantenservice gaat ook niet, omdat het opgegeven telefoonnummer geen verbinding geeft.
Echt een hele vreemde gang van zaken daar bij de C&A, als ik dit toch van te voren geweten had!!!!
Heeft iemand nog tips welke weg ik nog kan bewandelen voor een correcte afhandeling? Het pakketje heb ik overigens ook niet meer nodig, daar zaten cadeautjes in voor een verjaardagsfeestje wat twee dagen geleden heeft plaatsgevonden.