Leverancier van computers, computeronderdelen, notebooks, plasma- en LCD TV’s, monitoren, digitale camera’s, printers, opslag producten en overige IT gerelateerde producten.
Beoordelingen
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak
Reviews
Er zijn inmiddes 3 reviews geschreven over “Mycom”
Graag vul ik mijn review van 7 febuari nog even aan. Inmiddels zijn we erachter dat de diagnose van MyCom absoluut niet klopt. We hebben alle software opnieuw geïnstalleerd en de gewraakte randapparatuur gede-installeerd. Helaas zonder succes. Met de meldingen uit het logboek (vooral ‘Kernal power’) zijn we naar de computerwinkel in Hellevoetsluis gegaan. Zij wisten direct waar het probleem zat: de voeding is kapot. We hebben een nieuwe voeding gekocht en wat blijkt…. alle problemen zijn opgelost. De diagnosekosten zijn dus onterecht in rekening gebracht (want het is wel degelijk een hardwareprobleem) en we hebben zelf een nieuwe voeding moeten kopen, terwijl deze nog in de garantie valt. Wij zijn overtuigd: MyCom Leiden heeft totaal ondeskundig personeel in dienst. MyCom moet zich schamen en zou er goed aan doen om ons alle onkosten te vergoeden!!!!
Wat een slechte service. Wij kopen hier NOOIT meer iets. 9 maanden geleden een computer laten samenstellen bij de MyCom vestiging in Spijkenisse. So far so good. Nu hebben we problemen met de computer en is de vestiging in Spijkenisse gesloten. Klantenservice na vele malen proberen eindelijk te pakken gekregen (duur tarief!) en daar kregen we te horen dat we hem dan alleen maar bij een andere vestiging konden brengen. Dichtstbijzijnde is voor ons Leiden (op een uur rijden). Daar gaven ze al aan dat ze het erg druk hadden (leveren ze dan zulk slecht materiaal???) met reparaties. Na het verhaal verteld te hebben waren ze er zelf van overtuigd dat het een hardware-probleem is. Er zouden geen kosten in rekening worden gebracht, want garantiewerk. Na 2 weken kwamen ze tot de conclusie dat het ‘mogelijk’ een probleem met de randapparatuur zou zijn. Want verder konden ze niets vinden. Wij weer 2 uur in de auto om de pc op te halen want verzenden zou te risicovol zijn (hoe doen ze dat dan met de webshop???). Wordt ons ook nog eens €40 diagnosekosten in rekening gebracht. Daar was geen enkele keer over gesproken. Niet in ons contact met de klantenservice, niet bij het inleveren van de PC en ook niet bij de diagnose per e-mail. Volgens hun stond het wel in de kleine lettertjes van het innameformulier. Daar vonden we toen wel iets over diagnosekosten, maar niets over de hoogte hiervan. Na ons protest, kregen we dan een korting, maar we moesten nog steeds € 20 afrekenen. Wat een slechte service zeg. En degene die daar over moest beslissen zat ergens in een kantoortje en had niet eens het fatsoen om zijn gezicht te laten zien. Voor ons nooit meer MyCom!!!
Ik heb een preorder geplaatst bij Mycom voor Grand Theft Auto V the Collectors Edition en krijg vier dagen voor de gestelde leverdatum een mailtje van Mycom dat mijn bestelling door hun geannuleerd is.
Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg een meisje van 20 aan de lijn die alleen maar zat te stotteren en niet verder kwam dan “ik heb het ook net gehoord”. Heb ik helemaal niks aan en hun klantensrvice is niet gratis. want achter een 0900 nummer.
Dus de aftersales was ook kut,in de meest ongunstige omstandigheid heeft de webwinkel de plicht om een klant tijdig op de hoogte te stellen van het feit dat ze niet kunnen leveren zodat de klant naar een andere aanbieder kan die dat welkan. Nee, mycom stelt in de annuleringsmail een flutcompensatie voor waarbij alle voordelen van de collectors edition zijn verdwenen maar ik mag wel 95 euro afrekenen voor iets wat ik niet heb besteld en niet wil hebben
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak
Schrijf nu ook een review
Vertel anderen wat je ervaringen zijn met “Mycom”. Vul nu de velden in om een review te schrijven.
Graag vul ik mijn review van 7 febuari nog even aan. Inmiddels zijn we erachter dat de diagnose van MyCom absoluut niet klopt. We hebben alle software opnieuw geïnstalleerd en de gewraakte randapparatuur gede-installeerd. Helaas zonder succes. Met de meldingen uit het logboek (vooral ‘Kernal power’) zijn we naar de computerwinkel in Hellevoetsluis gegaan. Zij wisten direct waar het probleem zat: de voeding is kapot. We hebben een nieuwe voeding gekocht en wat blijkt…. alle problemen zijn opgelost. De diagnosekosten zijn dus onterecht in rekening gebracht (want het is wel degelijk een hardwareprobleem) en we hebben zelf een nieuwe voeding moeten kopen, terwijl deze nog in de garantie valt. Wij zijn overtuigd: MyCom Leiden heeft totaal ondeskundig personeel in dienst. MyCom moet zich schamen en zou er goed aan doen om ons alle onkosten te vergoeden!!!!
Wat een slechte service. Wij kopen hier NOOIT meer iets. 9 maanden geleden een computer laten samenstellen bij de MyCom vestiging in Spijkenisse. So far so good. Nu hebben we problemen met de computer en is de vestiging in Spijkenisse gesloten. Klantenservice na vele malen proberen eindelijk te pakken gekregen (duur tarief!) en daar kregen we te horen dat we hem dan alleen maar bij een andere vestiging konden brengen. Dichtstbijzijnde is voor ons Leiden (op een uur rijden). Daar gaven ze al aan dat ze het erg druk hadden (leveren ze dan zulk slecht materiaal???) met reparaties. Na het verhaal verteld te hebben waren ze er zelf van overtuigd dat het een hardware-probleem is. Er zouden geen kosten in rekening worden gebracht, want garantiewerk. Na 2 weken kwamen ze tot de conclusie dat het ‘mogelijk’ een probleem met de randapparatuur zou zijn. Want verder konden ze niets vinden. Wij weer 2 uur in de auto om de pc op te halen want verzenden zou te risicovol zijn (hoe doen ze dat dan met de webshop???). Wordt ons ook nog eens €40 diagnosekosten in rekening gebracht. Daar was geen enkele keer over gesproken. Niet in ons contact met de klantenservice, niet bij het inleveren van de PC en ook niet bij de diagnose per e-mail. Volgens hun stond het wel in de kleine lettertjes van het innameformulier. Daar vonden we toen wel iets over diagnosekosten, maar niets over de hoogte hiervan. Na ons protest, kregen we dan een korting, maar we moesten nog steeds € 20 afrekenen. Wat een slechte service zeg. En degene die daar over moest beslissen zat ergens in een kantoortje en had niet eens het fatsoen om zijn gezicht te laten zien. Voor ons nooit meer MyCom!!!
Ik heb een preorder geplaatst bij Mycom voor Grand Theft Auto V the Collectors Edition en krijg vier dagen voor de gestelde leverdatum een mailtje van Mycom dat mijn bestelling door hun geannuleerd is.
Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg een meisje van 20 aan de lijn die alleen maar zat te stotteren en niet verder kwam dan “ik heb het ook net gehoord”. Heb ik helemaal niks aan en hun klantensrvice is niet gratis. want achter een 0900 nummer.
Dus de aftersales was ook kut,in de meest ongunstige omstandigheid heeft de webwinkel de plicht om een klant tijdig op de hoogte te stellen van het feit dat ze niet kunnen leveren zodat de klant naar een andere aanbieder kan die dat welkan. Nee, mycom stelt in de annuleringsmail een flutcompensatie voor waarbij alle voordelen van de collectors edition zijn verdwenen maar ik mag wel 95 euro afrekenen voor iets wat ik niet heb besteld en niet wil hebben