Otto.nl is een online warenhuis en is wereldwijd marktleider op de internationale homeshopping-markt. Otto.nl biedt hoogstaande producten op het gebied van fashion, living en techniek aan de consument.
Beoordelingen
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak
Reviews
Er zijn inmiddes 2 reviews geschreven over “Otto.nl”
Ik heb op 12.12 een artikel besteld en het zal binnen max 10 werkdagen binnen zijn. Het is nu 31.12 en ik heb nog steeds niks thuis (wel de acceptgiro).
Ik heb twee keer gebeld. De eerste keer werkte hun systeem niet, dus ik zal een terugbel krijgen (niet gebuerd). De tweede keer hoorde ik dat ze niet weten wanneer ik mijn product kan verwachten.
Ik vind het erg dat ik dit informatie zelf moest opzoeken en geen mededeling van otto.nl heb gekregen. Bij andere webwinkels wordt je altijd geinformeerd over vertragingen.
Ik heb een klacht geschreven en een paar vragen naar ze verstuurd (per e-mail, want online klachtenformulier heeft een lengtelimiet) en ik heb een e-mail terug ontvangen met informatie dat ze geen exacte levertijd kunnen aangeven en geen aantwoord op mijn vragen.
Hallo, ik probeer steeds in contact te komen met Otto.nl over levering van mijn bestelling. Zijn er meer mensen die dat niet lukt, of doe ik nou iets fout?
Leen
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak
Schrijf nu ook een review
Vertel anderen wat je ervaringen zijn met “Otto.nl”. Vul nu de velden in om een review te schrijven.
Ik heb op 12.12 een artikel besteld en het zal binnen max 10 werkdagen binnen zijn. Het is nu 31.12 en ik heb nog steeds niks thuis (wel de acceptgiro).
Ik heb twee keer gebeld. De eerste keer werkte hun systeem niet, dus ik zal een terugbel krijgen (niet gebuerd). De tweede keer hoorde ik dat ze niet weten wanneer ik mijn product kan verwachten.
Ik vind het erg dat ik dit informatie zelf moest opzoeken en geen mededeling van otto.nl heb gekregen. Bij andere webwinkels wordt je altijd geinformeerd over vertragingen.
Ik heb een klacht geschreven en een paar vragen naar ze verstuurd (per e-mail, want online klachtenformulier heeft een lengtelimiet) en ik heb een e-mail terug ontvangen met informatie dat ze geen exacte levertijd kunnen aangeven en geen aantwoord op mijn vragen.
Ik ben niet tevreden en ga nooit meer terug!
Hallo, ik probeer steeds in contact te komen met Otto.nl over levering van mijn bestelling. Zijn er meer mensen die dat niet lukt, of doe ik nou iets fout?
Leen