Zaterdag drie weken geleden ging ik ‘s middags naar de Men At Work Outlet in Apeldoorn.
Ik zag een paar mooie schoenen staan in de juiste maat voor mijn dochter. Die was om 16:00 uur vrij en toen ik haar vertelde over de schoenen wou ze graag gaan kijken. We waren om 16:38 bij de winkel, maar werden niet binnengelaten. De mededeling was dat de winkel deze zaterdag eerder zou sluiten. Er werd geen reden vermeld en op het briefje met de openingstijden stond dat de winkel tot 17:00 uur open zou zijn. Men bleef er bij dat we de winkel niet meer in mochten. Ik heb thuis gelijk een melding gemaakt via het reactieformulier van Men At Work. na drie werkdagen kreeg ik een bericht dat ze de klacht hadden doorgestuurd naar de filiaalmanager en dat die contact zou opnemen. Een week later had ik nog niets gehoord en heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice. Daarna helemaal geen reactie meer gekregen. Ik bedenkt me de volgende keer wel twee maal voordat ik zaken doe met een bedrijf dat zo men zijn klanten omgaat.
Zo asociaal zijn ze bestelling 2 x verkeerd ik wacht al 3 weken op mijn geld al 3 weken mensen bestel NOOIT maar dan ook NOOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOiIiIiIiIiIttttttt bij man at work!!!!
6 weken gelden shirt besteld, 2 keer in de winkel geweest en 1 keer gebeld. Ze zeggen na 6 weken eindelijk eens dat ze het shirt niet meer op vooraad hebben… bedankt m@w! Heb ik mn shirt niet en veel gedoe gehad.
Ik heb in een Men At Work winkel op een woensdagochtend een Fjallraven Kanken besteld. Er werd gezegd dat ik hem de volgende dag of vrijdag krijg en dat er een mailtje komt van PostNL. Beide niet gebeurt, dus ik ging (dinsdag) naar de winkel om te vragen waar mijn pakketje blijft. De dag daarna heb ik een mail gekregen dat mijn pakketje is verstuurd. Ik heb hem de volgende dag (donderdag) ontvangen. Dus 8 dagen nadat ik het heb besteld. De Fjallraven Kanken die ik heb besteld was beschadigd, dus ik ging naar de winkel om te vragen of ze mij een nieuwe kunnen sturen. Ik heb vandaag de nieuwe gekregen en hij is nog meer beschadigd dan de vorige die ik heb ontvangen. Niet normaal. Ik ga nooit meer iets bij Men At Work bestellen.
– 28 juli een mail gekregen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen.
– In de tussentijd maar een andere broek aangeschaft (extra kosten) omdat
ik een bruiloft had van vrienden
– 30 juli een mail terug: Dat begrijpen wij. Veel plezier en onze excuses
voor het ongemak.
– 5 augustus een mail met ‘We hebben een logistiek onderzoek voor je
gestart.’
– Toen 9 augustus maar eens gebeld (minuten lang in de wacht gestaan).
Uitleg gekregen. 1 broek was er wel, maar kon niet apart verzonden worden,
omdat de andere broek er nog niet was. Althans het systeem kon dit niet.
Overigens een uiterst onvriendelijke mevrouw gesproken met een flinke
portie ‘talk-to-the-hand-attitude’ die teksten had als ‘Ja ik kan wel met u
in discussie gaan, maar dat schiet niet op of wel?!’
– 10 augustus een uitleg per mail gekregen:
Momenteel zijn we nog op het volgende artikel aan het wachten; 53235 Reaper
black bleach, Black, 33, dit artikel moet uit een van onze filialen komen.
Wanneer je niet langer wilt wachten kunnen we het artikel annuleren en de
rest van de order verzenden. We verwachten dat het artikel elk moment
binnen kan
komen. Als het artikel binnen is zullen wij jouw bestelling verzendklaar
maken en een link sturen zodat jij jouw pakketje kan traceren.
We hopen zo voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag verder!
– Een week radiostilte
– 17 augustus krijg ik de mail (niet eens een telefoontje): ‘Helaas moeten
wij je mededelen dat onderstaand item niet leverbaar is.’
Na een maand dus geen bestelling gekregen, beide broeken niet.
Nog nooit zo’n slechte webshop meegemaakt. Broek besteld (en betaald). Deze zou de volgende dag geleverd worden. Na 3 dagen krijg ik een pakket van M@W. Geen broek helaas maar 2 truien, met een pakbon erbij waar ook erg duidelijk een andere naam op stond dan die op de doos.
Iemand heeft dus de verkeerde artikelen in de verkeerde doos gestopt. Niet al te snugger (aangezien de namen niet overeenkomen) maar goed, kan gebeuren.
Na contact opgenomen te hebben met de online webwinkel van M@W pakketje teruggestuurd met tekst en uitleg. Volgens M@W duurde het echter een week voordat mijn pakket bij hun aankwam. Toevallig heb ik contact gehad met degene die mijn broek had ontvangen en ook hij had het pakket al lang geleden teruggestuurd en ook hij ontving vervolgens niet het juiste pakket.
Weer contact gehad en ze zeiden dat de broek binnen was en dat hij mijn kant op zou worden gestuurd.
Weer een week later nog steeds niks en weer mailcontact en telefonisch contact gehad waar mijn pakje bleef. Zou mijn kant op worden gestuurd. Inmiddels (na 3 weken) is mijn broek ineens niet meer op voorraad en krijg ik mijn geld terug (terwijl een week eerder men heeft toegezegd dat ze mijn broek zouden toesturen).
Weer gemaild en gebeld dat het niet klopte en dat ze mijn broek wel degelijk hadden aangezien hij was teruggestuurd door degene die hem ten onrechte had ontvangen (ik had zijn naam en nummer via de pakbon).
Toch was de broek ineens foetsie en zou ik binnen 7 dagen mijn geld krijgen. Ook dat geld heb ik tot nu toe nog niet gezien (5 dagen).
Ik verwacht niet dat dit nog goed komt. Nogmaals: wat een onyzettende prutsers en wat een belachelijk slechte communicatie. Nog nooit zo erg meegemaakt en ik doe toch heel wat internetaankopen..
Paar weken terug een bestelling gedaan bij Men at Work. Een aantal producten waren niet direct leverbaar waardoor mijn bestelling niet de volgende dag maar twee dagen later zou worden bezorgd. Geen punt want dat staat er immers bij! 3 dagen na de oorspronkelijke datum mijn eerste mailtje verzonden dat de bestelling nog niet was bezorgd. Geen reactie van de klantenservice. Een week later nog geen bestelling bezorgd en geen reactie op mijn vorige mail. Nog maar eens een email verzonden wellicht was de vorige per ongeluk over het hoofd gezien. Geen reactie van de klantenservice. Twee weken na aankoopdatum nog niets te horen gekregen over de locatie van mijn bestelling dus maar een derde email verzonden waar ik de bestelling wilde annuleren omdat het te gek werd naar mijn mening. Je raadt het al, geen reactie! Teruggekomen van vakantie gewoon de (halve) bestelling bezorgd bij de buren alsof er niets aan de hand is. De Men at Work heeft de meest armoedige klantenservice (als ze er tenminste één hebben) die ik ook hebt meegemaakt. NIET aan te raden om via internet te kopen. Lekker naar de winkel veel beter!
Onlangs een bestelling gedaan, een bericht gekregen dat 1 artikel niet leverbaar was. Alles al betaald natuurlijk. Snelle levering van de andere producten. Na mail contact zou het bedrag van het artikel overgemaakt worden. paar dagen later een te laag bedrag overgemaakt, nu 1,5 week en 3 mailtjes verder nog steeds niet het volledige bedrag ontvangen. na belofte dat ik het geld gisteren al op de rekening zou hou hebben!
Ik heb vorige week woensdag een “one-piece” pak besteld in de web shop.
Dit zodat ik het voor het weekeind binnen zou hebben en anders zeker voor mijn “vrije week” waarin in heerlijk comfortabel aan mijn studie wilde gaan werken.
Helaas kreeg ik op vrijdag een mail, dat mijn pak later geleverd zou gaan worden dit ivm een systeem update. Uw bestelling wordt verplaatst naar begin volgende week, werd gezegd. Prima, kan gebeuren……Het is nu donderdag…. En ik heb nog steeds niets binnen!!!
Ik baal hier stevig van, het pak kost mij €200,-!!! (wat ik trouwens ook al betaald heb!)
Ik snap heus wel als er dingen mis gaan, maar houd mij dan op de hoogte! Begin van de week is geen donderdag of vrijdag!
Een hoop bla bla bla…. terug, maar nog steeds geen leverin!!!
Ik had het ver***me beter via het buitenland kunnen laten komen!!!
Serieus, ik ben diegene die de review hier heeft geschreven. Heb hierna toch weer wat besteld en gewoon WEEEEEER een probleem. Echt belachelijk!
Ik ontving mijn bestelling maar niet, stuur ik een mail ‘oja sorry er was een probleem, het wordt maandag (het is nu vrijdagmiddag 5 uur..) opgelost. hahaha. Ik hoop dat deze webshop ooit failliet gaat want dit kan echt niet.
& het product is uitverkocht, dus dit kunnen ze waarschijnlijk niet oplossen.
Verschrikkelijke service. Eerste keer dat ik een broek bestelde kreeg ik een rok thuisgestuurd.
Tweede keer dat ik bestelde bleek na betaling pas dat het artikel niet op voorraad was.
Derde keer dat ik bestelde heb ik te veel betaald doordat de site niet klopte en dit kon niet meer
Gecorrigeerd worden!!
En retournering duurt zooo lang dat het artikel ondertussen uitverkocht is terwijl ze die van mij
allang terug in bezit hadden.
Kortom: ik bestel hier nooooit meer.
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak
Schrijf nu ook een review
Vertel anderen wat je ervaringen zijn met “Men at Work”. Vul nu de velden in om een review te schrijven.
Zaterdag drie weken geleden ging ik ‘s middags naar de Men At Work Outlet in Apeldoorn.
Ik zag een paar mooie schoenen staan in de juiste maat voor mijn dochter. Die was om 16:00 uur vrij en toen ik haar vertelde over de schoenen wou ze graag gaan kijken. We waren om 16:38 bij de winkel, maar werden niet binnengelaten. De mededeling was dat de winkel deze zaterdag eerder zou sluiten. Er werd geen reden vermeld en op het briefje met de openingstijden stond dat de winkel tot 17:00 uur open zou zijn. Men bleef er bij dat we de winkel niet meer in mochten. Ik heb thuis gelijk een melding gemaakt via het reactieformulier van Men At Work. na drie werkdagen kreeg ik een bericht dat ze de klacht hadden doorgestuurd naar de filiaalmanager en dat die contact zou opnemen. Een week later had ik nog niets gehoord en heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice. Daarna helemaal geen reactie meer gekregen. Ik bedenkt me de volgende keer wel twee maal voordat ik zaken doe met een bedrijf dat zo men zijn klanten omgaat.
Zo asociaal zijn ze bestelling 2 x verkeerd ik wacht al 3 weken op mijn geld al 3 weken mensen bestel NOOIT maar dan ook NOOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOiIiIiIiIiIttttttt bij man at work!!!!
6 weken gelden shirt besteld, 2 keer in de winkel geweest en 1 keer gebeld. Ze zeggen na 6 weken eindelijk eens dat ze het shirt niet meer op vooraad hebben… bedankt m@w! Heb ik mn shirt niet en veel gedoe gehad.
Ik heb in een Men At Work winkel op een woensdagochtend een Fjallraven Kanken besteld. Er werd gezegd dat ik hem de volgende dag of vrijdag krijg en dat er een mailtje komt van PostNL. Beide niet gebeurt, dus ik ging (dinsdag) naar de winkel om te vragen waar mijn pakketje blijft. De dag daarna heb ik een mail gekregen dat mijn pakketje is verstuurd. Ik heb hem de volgende dag (donderdag) ontvangen. Dus 8 dagen nadat ik het heb besteld. De Fjallraven Kanken die ik heb besteld was beschadigd, dus ik ging naar de winkel om te vragen of ze mij een nieuwe kunnen sturen. Ik heb vandaag de nieuwe gekregen en hij is nog meer beschadigd dan de vorige die ik heb ontvangen. Niet normaal. Ik ga nooit meer iets bij Men At Work bestellen.
– 22 juli plaats ik een bestelling van 2 broeken.
– 28 juli een mail gekregen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen.
– In de tussentijd maar een andere broek aangeschaft (extra kosten) omdat
ik een bruiloft had van vrienden
– 30 juli een mail terug: Dat begrijpen wij. Veel plezier en onze excuses
voor het ongemak.
– 5 augustus een mail met ‘We hebben een logistiek onderzoek voor je
gestart.’
– Toen 9 augustus maar eens gebeld (minuten lang in de wacht gestaan).
Uitleg gekregen. 1 broek was er wel, maar kon niet apart verzonden worden,
omdat de andere broek er nog niet was. Althans het systeem kon dit niet.
Overigens een uiterst onvriendelijke mevrouw gesproken met een flinke
portie ‘talk-to-the-hand-attitude’ die teksten had als ‘Ja ik kan wel met u
in discussie gaan, maar dat schiet niet op of wel?!’
– 10 augustus een uitleg per mail gekregen:
Momenteel zijn we nog op het volgende artikel aan het wachten; 53235 Reaper
black bleach, Black, 33, dit artikel moet uit een van onze filialen komen.
Wanneer je niet langer wilt wachten kunnen we het artikel annuleren en de
rest van de order verzenden. We verwachten dat het artikel elk moment
binnen kan
komen. Als het artikel binnen is zullen wij jouw bestelling verzendklaar
maken en een link sturen zodat jij jouw pakketje kan traceren.
We hopen zo voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag verder!
– Een week radiostilte
– 17 augustus krijg ik de mail (niet eens een telefoontje): ‘Helaas moeten
wij je mededelen dat onderstaand item niet leverbaar is.’
Na een maand dus geen bestelling gekregen, beide broeken niet.
Nog nooit zo’n slechte webshop meegemaakt. Broek besteld (en betaald). Deze zou de volgende dag geleverd worden. Na 3 dagen krijg ik een pakket van M@W. Geen broek helaas maar 2 truien, met een pakbon erbij waar ook erg duidelijk een andere naam op stond dan die op de doos.
Iemand heeft dus de verkeerde artikelen in de verkeerde doos gestopt. Niet al te snugger (aangezien de namen niet overeenkomen) maar goed, kan gebeuren.
Na contact opgenomen te hebben met de online webwinkel van M@W pakketje teruggestuurd met tekst en uitleg. Volgens M@W duurde het echter een week voordat mijn pakket bij hun aankwam. Toevallig heb ik contact gehad met degene die mijn broek had ontvangen en ook hij had het pakket al lang geleden teruggestuurd en ook hij ontving vervolgens niet het juiste pakket.
Weer contact gehad en ze zeiden dat de broek binnen was en dat hij mijn kant op zou worden gestuurd.
Weer een week later nog steeds niks en weer mailcontact en telefonisch contact gehad waar mijn pakje bleef. Zou mijn kant op worden gestuurd. Inmiddels (na 3 weken) is mijn broek ineens niet meer op voorraad en krijg ik mijn geld terug (terwijl een week eerder men heeft toegezegd dat ze mijn broek zouden toesturen).
Weer gemaild en gebeld dat het niet klopte en dat ze mijn broek wel degelijk hadden aangezien hij was teruggestuurd door degene die hem ten onrechte had ontvangen (ik had zijn naam en nummer via de pakbon).
Toch was de broek ineens foetsie en zou ik binnen 7 dagen mijn geld krijgen. Ook dat geld heb ik tot nu toe nog niet gezien (5 dagen).
Ik verwacht niet dat dit nog goed komt. Nogmaals: wat een onyzettende prutsers en wat een belachelijk slechte communicatie. Nog nooit zo erg meegemaakt en ik doe toch heel wat internetaankopen..
Paar weken terug een bestelling gedaan bij Men at Work. Een aantal producten waren niet direct leverbaar waardoor mijn bestelling niet de volgende dag maar twee dagen later zou worden bezorgd. Geen punt want dat staat er immers bij! 3 dagen na de oorspronkelijke datum mijn eerste mailtje verzonden dat de bestelling nog niet was bezorgd. Geen reactie van de klantenservice. Een week later nog geen bestelling bezorgd en geen reactie op mijn vorige mail. Nog maar eens een email verzonden wellicht was de vorige per ongeluk over het hoofd gezien. Geen reactie van de klantenservice. Twee weken na aankoopdatum nog niets te horen gekregen over de locatie van mijn bestelling dus maar een derde email verzonden waar ik de bestelling wilde annuleren omdat het te gek werd naar mijn mening. Je raadt het al, geen reactie! Teruggekomen van vakantie gewoon de (halve) bestelling bezorgd bij de buren alsof er niets aan de hand is. De Men at Work heeft de meest armoedige klantenservice (als ze er tenminste één hebben) die ik ook hebt meegemaakt. NIET aan te raden om via internet te kopen. Lekker naar de winkel veel beter!
Onlangs een bestelling gedaan, een bericht gekregen dat 1 artikel niet leverbaar was. Alles al betaald natuurlijk. Snelle levering van de andere producten. Na mail contact zou het bedrag van het artikel overgemaakt worden. paar dagen later een te laag bedrag overgemaakt, nu 1,5 week en 3 mailtjes verder nog steeds niet het volledige bedrag ontvangen. na belofte dat ik het geld gisteren al op de rekening zou hou hebben!
Ik heb vorige week woensdag een “one-piece” pak besteld in de web shop.
Dit zodat ik het voor het weekeind binnen zou hebben en anders zeker voor mijn “vrije week” waarin in heerlijk comfortabel aan mijn studie wilde gaan werken.
Helaas kreeg ik op vrijdag een mail, dat mijn pak later geleverd zou gaan worden dit ivm een systeem update. Uw bestelling wordt verplaatst naar begin volgende week, werd gezegd. Prima, kan gebeuren……Het is nu donderdag…. En ik heb nog steeds niets binnen!!!
Ik baal hier stevig van, het pak kost mij €200,-!!! (wat ik trouwens ook al betaald heb!)
Ik snap heus wel als er dingen mis gaan, maar houd mij dan op de hoogte! Begin van de week is geen donderdag of vrijdag!
Een hoop bla bla bla…. terug, maar nog steeds geen leverin!!!
Ik had het ver***me beter via het buitenland kunnen laten komen!!!
Serieus, ik ben diegene die de review hier heeft geschreven. Heb hierna toch weer wat besteld en gewoon WEEEEEER een probleem. Echt belachelijk!
Ik ontving mijn bestelling maar niet, stuur ik een mail ‘oja sorry er was een probleem, het wordt maandag (het is nu vrijdagmiddag 5 uur..) opgelost. hahaha. Ik hoop dat deze webshop ooit failliet gaat want dit kan echt niet.
& het product is uitverkocht, dus dit kunnen ze waarschijnlijk niet oplossen.
Verschrikkelijke service. Eerste keer dat ik een broek bestelde kreeg ik een rok thuisgestuurd.
Tweede keer dat ik bestelde bleek na betaling pas dat het artikel niet op voorraad was.
Derde keer dat ik bestelde heb ik te veel betaald doordat de site niet klopte en dit kon niet meer
Gecorrigeerd worden!!
En retournering duurt zooo lang dat het artikel ondertussen uitverkocht is terwijl ze die van mij
allang terug in bezit hadden.
Kortom: ik bestel hier nooooit meer.