Media Markt is de marktleider in Europa op het gebied van consumentenelektronica en sinds net iets meer dan een jaar is de webshop op Mediamarkt.nl een onderdeel van deze sterk groeiende winkelformule. In Nederland alleen al zijn er 28 fysieke winkels en natuurlijk een succesvolle webshop.
|
|
Vanwege het beloofde gemak en binnen 24 thuisbezorgen een Miele besteld bij Mediamarkt online. De betaling is onmiddellijk geïncasseerd. Bezorgen ho maar, wel 5 euro korting bij een nieuwe bestelling. Wat een arrogantie. Binnenkort een droogwascombi nodig, zeker niet bij MM.
Mensen koop niet online dat doet hier pijn.
Tot drie maal toe niet leveren zoals via de mail beloofd wordt is erg vervelend, zeker als je daar thuis voor niets op moet wachten. Persoonlijk vond ik de compensatie, die mij geboden werd, niet in verhouding met de problemen die ontstaan zijn tijdens de levering komen. Ik voel me als klant op deze manier niet serieus genomen en zal dus ook niet snel meer bij de Mediamarkt wat aanschaffen.
mediamarkt vergeet door arrogantie dat ze afhankelijk zijn van de consument ! Wat nu snelgroeiend is kan heel snel averechts gaan werken! Wij hadden vandaag heel snel een koffiezetapparaat nodig en konden niet wachten tot morgen dus naar de mediamarkt op Ekkersrijt in Son ! Helaas het apparaat wat we moesten hebben was niet meer voorradig. Er stond alleen nog een showmodel ! Dat konden we meenemen zei de floormanager en moesten gewoon de hoofdprijs betalen voor het showmodel.
We hebben het toch maar gedaan omdat we zoals gezegd niet tot morgen konden wachten en ook omdat de BCC dicht was maar een ding is zeker wij gaan nooit meer naar de mediamarkt voor wat dan ook.
Ons zijn ze kwijt als klant ! Mediamarkt is heel klantonvriendelijk !en laat je de hoofdprijs betalen voor een showmodel!
Geprobeerd om een mobiele airco te bestellen in de MediaMarkt Outlet-shop. Ik wou een MediaMarkt cadeaukaart gebruiken. Maar bij het afrekenen kon ik die kaart nergens opgeven. Ik heb de betaling afgebroken om eerst maar eens met de klantenservice te bellen. Na het afbreken bleek het artikel overigens verdwenen te zijn uit de shop. Na 27 minuten(!) had ik eindelijk iemand aan de lijn. Artikel zou 48 uur lang zijn gereserveerd in afwachting van mijn betaling. Helaas was er geen enkele mogelijkheid om alsnog te betalen (zonder cadeaukaart – want dat kan blijkbaar niet in de outlet). Of ik dus maar 48 uur wou wachten en dan opnieuw bestellen. Maar na 48 uur (en inmiddels nog weer 16 uur later) is het artikel er nog steeds niet. Klantenservice kan niets nakijken doet het af met de opmerking dat het artikel wellicht aan iemand anders verkocht is, en anders moet ik de website maar in de gaten blijven houden (ofwel: “ik weet het eigenlijk ook niet en ik kan/wil het ook niet voor je navragen”).
op 30 juni een wasmachine besteld en betaald(dit moest vooruit betaald worden)nog dezelfde middag na mailtje van orderbevestiging een mailtje dat de machine niet in voorraad was(op website wel) en dat de order geannuleerd werd en dat ik mijn geld binnen 5 a 7 werkdagen weer terug zou krijgen,
maar niets is minder waar toen begon de ellende pas,omdat hij als wel op voorraad stond op de site ook nog maar even gebeld maar nee hij was niet meer leverbaar en ik moest echt 5 tot 7 dagen wachten op mijn geld, na 7 dagen geen geld en weer gebeld, kreeg toen te horen dat de opdracht nog stond ze zouden hem alsnog annuleren(vreemd hadden hem zelf geannuleerd???)
diezelfde avond nog bericht van postnl. dat ze de volgende dag een pakket zouden afleveren van Mediamarkt, was te laat om af te melden, volgende morgen vroeg stonden ze op de stoep, situatie uitgelegd en geweigerd,had ondertussen elders al wasmachine gekocht, weer gebeld en moest nu wachten op mail dat de machine geretourneerd zou zijn dan gingen de 5 tot 7 werkdagen weer in, ook postnl. gebeld en het hele verhaal verteld, zouden de machine per omgaande retourneren, ondertussen vele dagen later krijg nog steeds berichtjes dat de machine geleverd gaat worden dat de auto onderweg is en zie verder niets, ook nog steeds geen mail van retournering van mediamarkt gekregen, mediamarkt heeft een enorme plaat voor zijn hoofd en ook bij postnl. klopt het niet helemaal.Ben benieuwd wanneer ik hiervan afkom en mijn geld eindelijk terug heb heb ook klacht neergelegd bij woonwinkel waarborg en radar, ZEKER GEEN AANRADER DIKKE KOUDE DOUCHE
Ik heb via de webshop een vaatwasmachine gekocht + inbouwservice. Om te beginnen er was en storing op de website waardoor betalen via credit card was niet mogelijk. Na de bestelling was ik geïnformeerd door de klantenservice dat de bestelling binnen 2 dagen bij mij zou zijn. Het heeft echter een week geduurd voor dat de bestelling was bezorgd. Dit na steeds met de winkel bellen en iedere keer een andere antwoord te horen krijgen. Toen de inbouwservice eindelijk is gekomen heeft hij zonder echt te kijken meteen gezegd dat ik de verkeerde machine heb besteld en hij is weer weg gegaan zonder iets te doen. hij zou wel zorgen dat mediamarkt met mij contact zullen nemen om het verder op te lossen. Na een dag moest ik zelf bellen. In het systeem was niks te zien. De klantenservice zou iemand vragen om mij zsm te bellen. Na weer een dag zonder iets te horen heb ik weer gebeeld. Nu zij de klantenservice dat de enige wat kon gedaan worden is de bestelling te annuleren. Waarom kun dat niet eerder verteld worden?? Verder duurt het minimaal een week voor dat ik mijn geld weer terug krijg!! Echter zit ik al meer dan een week op mijn geld te wachten en media markt kan nog niet zeggen wanneer jet geld wordt terug gestort. Mbt de veronderstelling van de monteur dat ik de verkeerde model heb besteld: ik heb het verder uitgezocht, gemeten, met de fabriek gebeld, etc. en de conclusie is heel simpel: hij zat fout!! Ik heb de JUISTE model besteld en de inbouwservice was veel te snel met zijn onjuiste conclusie!! Conclusie: na 4 weken zonder vaatwasmachine, eindeloos contact met mediamarkt klantenservice die tot helemaal niks heeft geleid, en steeds verkeerde informatie van hun te horen krijgen, zit ik nog steeds zonder vaatwasmachine en nu ook zonder mijn geld!! Ik heb inmiddels precies hetzelfde vaatwasmachine via de concurrent BCC besteld. Die is vandaag netjes geleverd en geïnstalleerd…. En ja hoor, het paste.
Product zou de volgende dag geleverd worden, maar werd niet geleverd, geen bericht van mediamarkt. zelf mail gestuurd, product blijkt niet op voorraad. We zijn nu meer dan 3 weken verder, nog niets gezien. mediamarkt webshop is een afrader
Ik wacht nu al 3 weken op mijn bestelling. Op de een of andere manier staat mijn bestelling verkeerd in het systeem en niemand kan dit goed zetten.