AH.nl/appie Online boodschappen

Webshop Reviews




Steeds meer consumenten ervaren het gemak van online boodschappen doen bij Albert Heijn. Je kunt bij AH op elk moment van de dag, zeven dagen per week online je boodschappen bestellen. Op jouw manier: onderweg of thuis, op je computer, tablet of mobiel. Je kunt kiezen uit ruim 20.000 artikelen. Naast het vertrouwde Albert Heijn assortiment, kun je ook terecht voor de Etos eigen merk producten en de sterke dranken van Gall & Gall. Appie bezorgt de boodschappen tot in de keuken, maar je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen bij een van de vele Pick Up Points. Naast de Albert Heijn thema’s, acties en aanbiedingen hebben ze elke week leuke en exclusieve online acties en aanbiedingen.

Beoordelingen
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak


Reviews

Er zijn inmiddes 8 reviews geschreven over “AH.nl/appie Online boodschappen”
  1. Dusan says:

    English:
    I have been ordering for over 3 years at this company. And all was good until about 4 months ago. The one reason I order is because of the mozzarella they sell. I buy this as part of a dietary need that I have. Last 6 times that I ordered they claim its in stock, the website says its in stock and then about 1 or 2 hours before delivery I get an email ‘Awww sorry, we don’t have it.. PSYCH’ ???? So naturally I get fed up with it after so many times, so after being in chat with a customer service representative, I get told that I can get 10 euro’s?? For what? On my next order probably right? So I have to continue ordering stuff from you, so you can give me a fugging discount? Not the current order that is about to arrive in 30 minutes, no the NEXT order. Not to mention when I asked this ^ I was just flat out ignored for 20 minutes, when I asked if I was being ignored I got a response within 1 minute with “We are not ignoring you, its busy at the moment, my apologies.” What? So I am not a priority, gotcha. I fully hear you AH. I’m done, no more orders, no more store visits, from me family, friends, acquaintances and every single random person I can find or meet.

    Nederlands:
    Word gewoon genegeerd tijdens chat met klantenservice omdat me vragen te moeilijk zijn? Of omdat ik te moeilijk ben? Ik bestel al ruim 3 jaar bij AH.nl laatste half jaar krijg ik steeds vaker te zien dat ik een product kan bestellen maar dan een uur voor de bestelling is het opeens niet op voorraad. Ik word 20 minuten genegeerd mijn probleem niet opgelost, zelfs na 1 UUR rustig te wachten op de klantenservice chat persoon… belachelijk iedereen mag horen dat ze daar nooit meer voet binnen moeten zetten, of bestellen, en dat zal gebeuren OOK!

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak
  2. Johan Bonneveld says:

    Vorige week een complete koelbox met alle versproducten niet geleverd.
    Klantenservice op geen enkele manier te bewegen iets te ondernemen.
    ‘Heel vervelend voor u, maar wij kunnen (lees willen) niets voor u doen.
    Geen nalevering, geen bezorging morgen, niets.
    U zoekt het maar uit.
    Wat een schande voor een zo’n groot bedrijf. Zij maken een fout waardoor ik in de problemen kom. AH laat het vervolgens compleet afweten.
    Wat een slechte beurt. Ze moeten zich schamen.

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak
  3. Jonker says:

    Vreselijke service.
    Elke keer bij online bestellingen gaat er iets mis.
    Bij pick up point vaak de helft niet geleverd maar wel moeten betalen.
    Of je krijgt van andere klant boodschappen. Producten in bonus zitten er vaak niet bij.
    Bij bezorgen thuis komen ze ruim 1 a 2 uur later.
    Bezorgers niet klantvriendelijk.
    Klanten service komt afspraken niet na. Behandelen je als oplichter.
    Nooit meer dit !! Ik kies voor andere winkel.

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak
  4. Wouter Kruijtzer says:

    Ik wil producten kopen vrijdag 28 juni 2019 die in de actieperiode vallen. Deze producten worden pas volgende week geleverd wat ik nog niet eens zo erg vind. Maar vervolgens word ik voor mijn wachten nog eens beloond om direct 100% meer te betalen dan wat de actieprijs is tot en met zondagavond. Dit vind ik hoogst klantonvriendelijk en al helemaal niet klantgericht. Kortom uiterst schandalig om mij tijdens de actieperiode het dubbele te laten betalen en dan ook nog eens te laat te leveren. Absoluut misleidend en hoogst schandelijk. Zo verlies je een trouwe klant en maak je absoluut je belofte niet waar.

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak
  5. Meis says:

    Een deel van de bestelling van afgelopen week is niet geleverd. Kon alleen op eigen risico nogmaals aangeboden worden. Men kon niet aangeven wanneer de bezorger weer zou langskomen.
    Hetgeen niet geleverd is zal de volgende keer verrekend worden, maar wat een moeite om iemand te spreken om het gedaan te krijgen en bij deze boodschappen van deze week is het niet verrekend.
    Als je de tijd optelt die er nu al inzit, hadden we beter de boodschappen in een winkel kunnen doen.
    Maar dan niet bij de AH.

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak
  6. Paul, Haarlem says:

    Nadat mijn bestelde boodschappen NIET zijn geleverd werd mij een compensatie aangeboden. Deze heb ik echter nooit ontvangen en mijn 10 mailberichten hierover in de daaropvolgende 2 maanden zijn niet beantwoord. Tijdens een telefoongesprek met de klantenservice heb ik gevraagd naar de reden waarom de mails niet beantwoord zijn, was het antwoord: dat is privé (????)
    De naam klantenSERVICE is hier niet op z’n plaats.
    Advies: doe geen online boodschappen bij Albert Heijn.

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak
  7. Marlies says:

    Bij AH Online gekocht. De aanbieding die er stonden toen ik alles had besteld waren een paar dagen later gewoon weg. Daarom de dag ervoor alles maar geannuleerd. Dit bleek niet te werken en de volgende dag stond toch alles klaar. Klantenservice gebeld. Ja kon geannuleerd worden voor €25. Toch maar alles opgehaald. Veel te veel frisdrank nu tegen de volle mep. Terugbrengen mocht ook niet. Alles meegekregen in kratten en deze moest ik ook betalen. Gelijk terug gegeven, maar geen geld terug. Nee dan moet je een heel formulier gaan invullen met al je gegevens. Het wordt dan teruggestort over ? dagen/weken! Tevens ook te weinig servieszegels erbij. Wat een drama. Nooit online kopen dus bij AH!!!!! Is echt waardeloos en niemand die je tegemoet wil komen.

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak
  8. Henk says:

    Wilde vandaag 60 flessen wijn online bestellen. Dit lukte niet want de website accepteert geen toevoegingen bij je huisnummer.Ik woon 5 jaar op dit adres en bestel online over heel de wereld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

    Prijs Levertijd Ondersteuning
    Bereikbaarheid Betalings gemak

Schrijf nu ook een review

Vertel anderen wat je ervaringen zijn met “AH.nl/appie Online boodschappen”.
Vul nu de velden in om een review te schrijven.

Klik op de sterren om te beoordelen
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak






  • Share
   -   Webwinkel Toevoegen    -   Nieuwsbrief Inschrijven -