Babysupershop.eu
Webshop Reviews
Webshop Reviews
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door R… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door S… 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Reactie op Babysupershop.eu door Simon de Heus – Webshop 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Simon de Heus 31 december 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Babysupershop.eu door Janny 22 augustus 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
Prima ervaringen met bestelling bij dit bedrijf. Gaan we vaker doen.
Wij gaan voortaan wel naar een andere winkel dan van asten!
Wanneer je dan 2 artikelen besteld (meerijplankje + zitje) en die niet matchen op elkaar wordt je hier niet over geinformeerd. Dat is gewoon jammer.
Daarnaast is verzendkosten betalen ook bij bestellingen van >100€ is niet van deze tijd. Bij de retour eisen staat dat je het moet verpakken in een grote doos (ook al krijg je het pakket zelf in een plastikzak) en je moet alles met dikke doorzichtige tape weer dicht plakken. voor ze het pakket accepteren. Dit vinden wij een ontzettend vreemde gang van zaken…
Het zal mij benieuwen of we de verzendkosten terug krijgen zonder te morren, aangezien wij onze aankoop terug sturen.
Voor ons is dit 1x en nooit meer. Klantbinding en klantvriendelijkheid is hier echt een 0
WAARDELOOS!
Hele slechte ervaring, ontzettend onvriendelijk personeel.
En een beschadigde babykamer die er niet uit ziet als nieuw!
Slechtste service ooit.
De bestelling is redelijk verlopen. De prijs is goed, ik kon alleen een kleine week wachten op mijn bestelling (ondanks voorraad).
Ik vind het irritant dat ik spontaan een nieuwsbrief ontvang na mijn bestelling. Ik let er altijd heel goed op dat er niet een vinkje al aangevinkt staat en je je dus per ongeluk inschrijft (wat trouwens niet mag).
Bovendien werd ik gebeld door een bedrijf dat kinderboeken op wil sturen, gratis zogenaamd. Ze beginnen eerst over je bestelling bij van Asten, of het product bevalt. Ik heb ze af moeten poeieren om er van af te komen. Daarna gegoogled op die naam en dan ben ik blij dat ik er niet mee in zee ben gegaan. Een gratis pakket, maar wel een abonnement.
Nu lees ik in hun privacydocument (http://www.euromail.nl/bss/templates/privacy.html) dat ze de gegevens die ze verzamelen doorgeven (verkopen) aan derden om interessante aanbiedingen te doen. Blijkbaar is dat euromail, zie link.
Vandaag viel er een pakketje in de bus met een super fijn scheermes. Die mag ik gratis houden, maar ik wordt binnenkort gebeld over mijn bijbehorende aanbieding. Dat zal wel een abo-tje zijn.
Hier heb ik dus een vreselijke hekel aan! Achteraf gezien was hier bestellen voor je privacy niet zo een heel goede keuze!
Ik vraag me af of afmelden bij euromail zin heeft. Soms krijg je daarna alleen maar meer spam over je heen.
Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Ik zou hier echt nooit meer iets bestellen.
In November een nieuwe babykamer besteld. Bleken er onderdelen te missen (!) en delen te zijn beschadigd. Uiteraard heb ik hier direct contact over opgenomen. We zijn nu inmiddels een paar weken verder een aantal mailtjes en telefoontjes gedaan en nog geen onderdelen ontvangen! Ledikant kan nog steeds niet geheel in elkaar. Weer contact opgenomen. Onderdelen zijn namelijk vorige week maandag al binnengekomen maar ik word pas einde van deze week gebeld over wanneer de planning bij Leeuwarden in de buurt komt om deze goederen af te leveren. Inmiddels is de baby er straks al en zit ik met een niet complete babykamer. Ik heb zelf aangeboden om een andere oplossing te zoeken maar de medewerkers zijn niet klantvriendelijk en willen niet eens een andere optie aanhoren of bespreken.
Nogmaals, de service hier is echt om te huilen.
Zeer tevreden over de door ons gekocht babykamer. Mooie hoogglans babykamer, netjes op tijd bezorgd, is vooraf een afspraak voor ingepland door babysupershop. Samenvattend: zeer tevreden.
Zeer slechte ervaring!!! Op de website staat binnen de 2 dagen geleverd, is TOTAAL EEN LEUGEN!!!
Door een slecht ervaring belde ik eerst naar hun om te vragen of dat als ik nu bestelde zekerheid had dat het allemaal aanwezig was. Ze zeiden dat dit zeker aanwezig was, dus ik heb direct betaald via de webshop. Ik bestelde wipstoel en autostoel, na 2 weken kreeg ik een autostoel, maar een gebruikte, totaal niet de stoel waar ik voor betaald had, het was een oud model. Na heel veel moeite te moeten doen en leugens te moeten aanhoren heb ik deze pas in orde gekregen na 3 maand, als resultaat mijn zoontje was allang geboren en heb zonder autostoel moeten zitten! Bij de autostoel stond al die tijd op de webshop dat deze aanwezig was, terwijl deze niet aanwezig was en ik heb moeten wachten! Ze misleiden dus hun klanten!!! Uiteindelijk heb ik nog altijd een 3 puntgordel gekregen ipv een 5 puntgordel waar ik voor betaald heb! Mijn wipstoel, heb ik elke week voor moeten bellen en elke keer werd gezegd tegen het einde van de week, maar ik werd maar aan het lijntje gehouden, na 2 maanden was dit pas in orde!!!! Daar blijft dan nog is bij dat de klantvriendelijkheid op niks trekt en dat ze zelf nog enorm onbeschoft waren aan de telefoon, dit is de slechtste webshop dat ik ken!!!!
Zeer slechte ervaring. Bij artikelen staat “uit voorraad leverbaar” maar nadat je betaald hebt, krijg je een email dat het artikel pas na 1-2 weken zal worden geleverd. Ook de bezorging binnen 48 uur wordt niet nagekomen, pas na 4 dagen had ik 2 vd 3 artikelen in huis.
Als blijkt dat 1 artikel niet voldoet aan de omschrijving op internet en ik contact opneem met de klantenservice wordt er gezegd dat je het artikel op eigen kosten moet terugzenden, terwijl het een fout is van de babysupershop. Op de daar op volgende telefoontjes en emails wordt niet of heel laat gereageerd.
Nog nooit zo’n slechte ervaring met een online bestelling, ook zeer klantonvriendelijke personeel.
Ik had voor mijn neefje een kado besteld. Express deze site gekozen omdat hun levertijd 2-3 werkdagen was. Op maandag besteld, op donderdag een mail dat het vrijdag geleverd zou worden. Dat was dus al te laat maar oke. Ik vrojdag gehele dag gewacht. Geen pakket. Track and trace code was onbekend. Mail ik deze geweldige webshop, was gls mijn track en trace ccode verloren. Het pakket was weer bij hun werd mij verteld. Of ik het nog wilde? Nee bedankt. Geld zou terug gestort worden. Ik ben inmiddels 3 weken verder en nog geen geld gezien. Bij elke mail die ik stuur is er een raar antwoord. De eerste keer hadden ze mij over het hoofd gezien. Toen kreeg ik een mail dat het geld terug gestort zou zijn. 7 dagen later, nog niks binnen. Weer een mail gestuurd, ze hadden me weer over het hoofd gezien. Toch apart aan gezien ik al een mail had met dat het overgemaakt zou zijn.
Ik dacht eerst dat ik misschien een bestelling was waar toevallig alles bij mis ging. Maar het lezen van de overige recensies heeft mijn ogen geopend dat dit niet het geval is.
BESTEL HIER NIET!! slechte service, weinig tot geen communicatie en leugens.
Hele goede ervaring met deze webshop.
Schrok van de recensies nadat ik mijn bestelling had gedaan.
Maar bij ons is alles goed gegaan, binnen 2 dagen spullen binnen zoals besteld! Zou hier zeker weer wat bestellen.
Wij hadden een kinderstoel besteld om als cadeau te geven aan ons pasgeboren nichtje. Vol enthousiasme samen met de kersverse ouders het cadeau uitgepakt. Wát en teleurstelling.. In plaats van de solide strakke kinderstoel kregen we een gammel ding.. riempjes waren kapot, zaten gaten in. Er kwam witte pluis uit de naden van de voering.. Erg jammer.. Nooit meer..
Bed besteld, wordt geleverd op 25 juni 2015. Chauffeur belt “ik sta in de woonplaats, maar kan de straat niet vinden”. Chauffeur staat in een dorp 80 kilometer verderop.
De levering kan niet doorgaan, nieuwe leverafspraak wordt ingepland. Het bed wordt nu op 2 juli 2015 in de ochtend bezorgd.
Op 1 juli in de middag word ik gebeld: “De levering kan niet doorgaan, want uw bed is niet voorradig. Het is uitverkocht en komt niet meer op voorraad.”
Dus… Mijn bestelde bed die al in de vrachtwagen op weg was (naar een verkeerd adres) is vervolgens doodleuk doorverkocht aan een andere klant, terwijl ik alles betaald had…
Wat een waardeloze organisatie.
Deze club verstuurt zijn artikelen zeer slecht en inderdaad met GLS, pff. Maar dan, retourneren op eigen kosten (ok, fair) maar de betaalde verzendkosten bij heenzending van bestelbedrag afhalen, volgens mij mag dit niet maar deze slechte e-commerce club doet het dus wel. Zeer klant onvriendelijk en vandaar deze mooie review. Succes daar…
Verschrikkelijke service, zowel van winkel als vervoerder. Heb er weken overgedaan om spullen te ontvangen (gls propt steeds een briefje in de bus terwijl je gewoon thuis bent) en daarna blijkt niets van de spullen goed. Van de bos is letterlijk geen een onderdeel onbeschadigd en aan het kleed hangt nog een winkelbeveiliging die je er zelf niet af kunt halen.
Na hoop gedoe zal gls alles komen halen en zouden we geld terug krijgen. Het ophalen heeft 6 weken geduurd, uiteindelijk afgedwongen dat ze het zelf moesten komen halen. Geld daarna niet terug gekregen ook hier moesten we weer meerdere keren achteraan.
Al met al nooit meer een bestelling bij deze winkel voor mij!
Hele slechte ervaring met deze shop. 1 artikel besteld, een plankje. Na een week nog niets ontvangen en geen inzage in stand van zaken. Gemaild met klantenservice. Nog geen reactie. Nogmaals gemaild. Vervolgens krijg ik op een dag twee reacties. Een zegt geen betaling ontvangen ander zegt betaling niet goed gekoppeld en artikel wordt verzonden. Dag later ontvang ik 2 mails. Een met verzendinfo, ander met mededeling dat artikel niet leverbaar is. Zeer ontevreden en nog steeds geen plankje op de babykamer. Hier bestel ik niets meer.
Afgelopen zaterdag een babykamer opgehaald. Compleet beschadigd. Denk maar niet dat ze voorstellen om een nieuw te komen leveren. Nee ze verwachten nadat je fotos van de beschadiging hebt doorgestuurd dat je aan de hand van een bouwtekeing doorgeeft welke onderdelen er zijn beschadigd zodat ze deze kunnen bestellen. Ronduit belachelijk. Via de webshop besteld dus naar de winkel gaan of bellen heeft geen zin. Bel je de webshop weigert de persoon die je aan de lijn krijgt je door te verbinden met de persoon die de klacht in behandeling heeft. Nu mij geld terug geeist. Ben benieuwd, maar dit is 1x nooit meer iets bestellen bij Van Asten Babysuperstore.
Zeer slechte service. Artikel (“op voorraad” volgens de website) besteld en betaald, vervolgens is er ruim drie maanden (!) levertijd.
Daarna blijkt het artikel niet deugdelijk te zijn. Nu kan ik weer 2-3 maanden wachten totdat men de juiste onderdelen na kan leveren.
Klantenservice is slecht bereikbaar en is niet bereid mee te werken aan een oplossing.
Bestel hier niets!
Erg slechte service! Niets kopen! Zodra je niet tevreden bent word je afgewimpeld en kunnen ze niets voor je doen!
Vreselijke winkel.
Besteld babybox en babybadset, manicuresetje, elastiekjes.
Er werd bezorgd een beschadigde babybox die niet eens lijkt op de box van de site. Rest van bestelling werd apart geleverd, en niet compleet. De delige badset ontbrak het badnetje en manicureset was er niet bij. Hierop gemaild en kreeg het nageleverd gepropt in een doos waarbij het badnetje uit originele verpakking is gehaald en in de doos is gepropt zodat het brievenbuspost was.
Na klachten een onverschillige medewerker mailt een keer terug en daarna niets meer. Ook staat keurmerk.info in hun voorwaarden terwijl ze daar NIET zijn aangesloten.
Voor mijn zus een babybadje met onderstel gekocht. Onderstel is gammel maar Babysupershop schermt met alg voorwaarden: retourkosten zijn voor de klant. Ik bespaar mezelf de moeite, de retourkosten zijn ruim de helft van het aankoopbedrag. Medewerkster reageert lauw en ongeïnteresseerd. Ellendige winkel. Nooooooit weer!
Gisteren de bestelde buggy binnen gekregen maar helaas had deze al een defect voor we het hebben kunnen gebruiken. Gemaild met babyshop en nu mogen we het op eigen kosten terug sturen en krijgen we een nieuwe! OP EIGEN KOSTEN terwijl ze zelf een defect artikel opgestuurd hebben. Bestel hier echt nooit meer!!
Babyfoon gekocht via babysupershop.eu. Snelle levering, ik had hem pas 3 maanden later nodig voor mijn kleinzoon. Apparaat hield er meteen mee op. Ik moest het op eigen kosten terugsturen en kreeg toen een nieuwe na 8 weken. Ook deze werkte niet. Reactie: stuurt u hem maar weer terug..en ja, wéér op eigen kosten. Nu dus al 13,50 verzendkosten extra kwijt terwijl het apparaat gewoon niet deugt.Er wordt verder niet meer gereageerd. Volgens mij staat in de consumentenwet dat een kapot product gratis teruggestuurd moet kunnen worden. Zeer slechte service dus.
Levering perfect. Garantie/klantvriendelijkheid: zeer slecht.
Ongeveer een half jaar geleden een buggy besteld die keurig op tijd werd geleverd. In deze buggy is een lichtgewicht baby van inmiddels 17 maanden vervoerd. Na ongeveer 5 maanden bleek het textiel gescheurd waardoor je de buggy niet veilig meer kunt gebruiken. Babysupershop wil hierop geen garantie verlenen omdat op de buggy, exclusief het benodigde textiel op de buggy, maar een garantietermijn loopt van 3 maanden. Naar onze mening vormt het textiel een wezenlijk onderdeel van een buggy. Al met al in onze beleving een slecht product en een lage klantvriendelijkheid. Voor ons reden om bij deze leverancier niets meet bestellen.
Goede ervaring met de bestelling van babyartikelen bij deze webwinkel. Wij bestelde een wipstoeltje en kinderstoeltje alles netjes op tijd geleverd. Heb nu ook een goedkoop resibedje gezien voor 26,99 gaan we zeker bestellen.
Zeer slechte ervariing. Bij retournering terwijl je die zelf betaald berekenen ze voor de tweede keer verzendkosten. Raar verhaal.
Ik heb zeer goede ervaring met het bestellen van mijn babykamer bij babysupershop.eu. De prijs is super, alles is op afspraak uitgeleverd op de door ons gevraagde dag. De babykamer was voorzien van een goede handleiding. Ik heb betaald met Ideal en dat werkte prima.
Ik kan http://www.babysupershop.eu aanraden.
een bedje besteld idEAL BETAALD , geen email van ontvangen
bellen waar de mail bleef , ze kon geen nieuwe sturen vertelde ze
Hoe kan dat !!
Belachelijk ,een andere vorm met de bestelcode heb ik later ontvangen op verzoek
kon ik na 36 uur kijken op de site , wanneer de bestelling onderweg was
mijn bestelling was niet bekend , wat werd ik daar flauw van .
Ik heb besloten om de aankoop te annuleren .
Dan krijg ik het nog druk, eens en nooit meer !!
Zeer slechte services..
Na een week komen ze er achter dat het niet meer leverbaar is, en zit nu te wachten op mijn geld…
Wij hebben een box met een boxkleed en een matras gekocht. Alles binnen twee dagen geleverd en goede aanbiedingen. Wij hebben hun box Bart gekocht, in het wit. Mooie box voor 100 euro. Leuk kleed voor tien euro en boxmatras voor 15 euro. Ik ben erg blij met mijn spullen en ik ben netjes geholpen.
Extreem slecht. Product met vieze vlekken opgestuurd gekregen. Men wil mij laten opdraaien voor de kosten van retourzending én “administratiekosten”. Dit is niet alleen superklantonvriendelijk en onredelijk, maar ook nog eens in strijd met het Europees consumentenrecht en de Wet koop op afstand. Nog nooit heb ik ergens een dergelijk slechte “service” meegemaakt, terwijl ik toch héél veel via internet bestel.
Zeer slechte ervaring. Product met vieze vlekken toegestuurd gekregen, vervolgens gereclameerd. Het product kon op mijn eigen kosten worden teruggestuurd en men wil mij ook nog eens laten opdraaien voor “adminstratiekosten”. Dit is in strijd met de wet Koop op afstand, Europese Regelgeving en jurisprudentie van het Europese Hof. Tenenkrommend slechte “service” dus.
Wij hebben hier een kinderwagen besteld, de levering was prima, alleen toen er een defect aan het wiel was hebben we 3 weken moeten wachten op het beloofde onderdeel. Dat zijn 3 weken zwangerschapsverlof zonder kinderwagen die je niet meer terugkrijgt. Ook hebben we 6 x moeten bellen, en werd er niet teruggekoppeld via mail zoals meerdere malen beloofd werd.
Wij kopen hier nooit meer wat, en raden anderen aan om grote aankopen zoals een kinderwagen via een andere (web)winkel te kopen.
Ik heb laatst een paar dieegn gekocht, waaronder een box en een maxo cosi bij babysupershop. Ik had het binnen twee dagen binnen. Ik had en probleem met een schroef, ik heb gebeld en een dag later zat die schroef die ik nodig had al bij de post. Ik vind het een fijne winkel met scherpe prijzen van allerlei merken en ik had een probleem en dat werd meteen opgelost.
Prima ervaring met babysupershop. heb telefonisch contact gehad over een kinderwagen en alles werd duidelijk uitgelegd, vervolgens besteld en binnen 2 werkdagen thuisgekregen.
Zeer slechte ervaring met babysupershop en hun andere website kadocus. Product op babysupershop besteld dat bij nader inzien toch niet leverbaar was. Om mijn geld terug te krijgen heb ik een maand lang moeten mailen en wachten!
Bij Kadocus heb ik een product gekocht dat in vergelijking met andere webshops goedkoop leek, maar niet alle extra’s bevatte die het elders wel bevatte. Daarom heb ik het binnen de termijn teruggestuurd. Wat blijkt? Je krijgt niet al je geld terug, er wordt geld ingehouden voor ‘administratiekosten’. Dit is tegen de wet kopen op afstand. Maar daar heeft Kadocus blijkbaar geen boodschap aan…
Ik heb goede ervaring met babysupershop. Ik heb er een babykamer besteld en nadien nog diverse andere zaken zoals een buggy, kinderstoel en autostoeltje. Bij alle bestellingen netjes geleverd binnen 2 dagen. Voor het bezorgen van de babykamer maakten ze even een afspraak vooraf.
De prijs is super, de levertijd snel (2dagen) en alles is online te volgen.
Eerste en meteen laatste keer dat ik hier iets bestel. Ze houden zich niet aan de leveringsvoorwaarden.
Een kinderwagen met reiswieg gekocht tegen een scherpe prijs. Zo’n scherpe prijs dat wij met creditcard betaald hebben, zodat wij verzekerd waren. Maar alles netjes geleverd in 2 werkdagen, prima verpakt.