Bestelkado.nl
Webshop Reviews
|
Webshop Reviews
|
[…] Reactie op Bestelkado.nl door Reactie op Bestelkado.nl door Wanting – Webshop 24 november 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
[…] Reactie op Bestelkado.nl door Wanting 13 oktober 2014 […]
Prijs | Not Rated | Levertijd | Not Rated | Ondersteuning | Not Rated |
Bereikbaarheid | Not Rated | Betalings gemak | Not Rated |
“Morgen bezorgd”, datum staat nu, halve week later, nog steeds in de status maar bezorging is 2 weken vertraagd. Dat had ik liever direct geweten.
KUT
Slechte zaak. Geven snelle levertijd aan, zetten verstuurd bij t bestelde artikel op je account maar leveren ho maar.
Nog extra gebeld,of t kon binnen 2 dgn. Ja als de post.nl niet verzaakt lukt t zeker!
Ik maar wachten, weer bellen…..komt met postbezorger……
3e dag weer gebeld. Och mevr. Ik zal de leverancier wel ff bellen,momentje.
Hallo mevr. Het blijkt dat de apparatuur vd leverancier al n paar dagen defekt is!
Nou hoe kunt u dan VERSTUURD achter t bestelde kado plaatsen op mijn account?mail
Dit is geen eerlijk zaken doen. Ik eiste mn geld terug en dat werd beloofd. Voor de zekerheid per mail geannuleerd. . Krijg ik n mail terug dat t niet kon………
Dat zullen we nog weleens zien heb ik gezegd. Programma Radar en Kassa zijn dol om dit soort zaken te behandelen (gebeld). Nog 2 dagen en dan moet t teruggestort zijn.
Zaken doen moet eerlijk gaan en niet liegen en bedriegen BESTELKADO!!!!
Dramatische website. Het inloggen lukte niet. Wachtwoord opvragen lukte niet. En bestellen zonder inloggen kan niet, omdat mijn email adres al bestaat.
Heb toen maar een ander e-mail adres gebruikt, item besteld: ging de betaling niet goed. Bleef haken en vervolgens kon ik het item niet meer betalen.
Maar blijft wel staan onder mijn account.
Heb een mail gestuurd: geen reaktie erop na twee weken al.
Ik koop best veel online, maar dit is echt geen goede site en de ondersteuning maakt het gewoon erg slecht.
Na bestelling 2 weken lang niets gehoord. Vandaag via email bericht gekregen dat het bestelde product niet op voorraad was, hoewel er op de dag van bestelling nog 3 beschikbaar waren. Naar aanleiding daarvan gebeld met de klantenservice en gesproken met een telefonist die niet aan dienstverlening doet. Op mijn verzoek om de oorzaak van zo’n misstand uit te zoek, kreeg ik als antwoord, en ik citeer: “Ik ga dit echt niet voor je uitzoeken, mevrouw.” Aan het eind van het gesprek beschuldigde hij me er ook nog van dat ik hem respectloos heb behandeld. Ik neem aan dat dit genoeg zegt over deze shop.
Laast iets bestelt en zou binnen 8 werkdagen binnenkrijgen, en ik heb nog steeds geen pakket
Binnen gekregen. Zeer terleurgesteld! Had nog €80 euro aan verspilt.
Zou hem eigelijk al 11 feb krijgen was nog zelfs een valentijncadeau!, gelukkig had ik snel iets anders
gekocht. Hoop snel nog dat mij bestelling nog binnenkomt.
Ik vind het ontzettend slecht dat er een account kan bestaan onder een naam en emailadres dat niet correct is! Waarom wordt er niet een bevestigingsmail met link gestuurd naar het (in dit geval verkeerd) betreffende emailadres om het account te activeren?
Ik vindt het niet prettig dat er een account onder mijn naam staat. En tevens weet ik alle adresgegevens van een voor mij onbekend persoon.
Hele slechte ervaring met bestelkado.nl en SB Commerce gehad dus. Hopelijk verwijderen zij ‘mijn’ account snel!
producten te laat en beschadigt geleverd. Mijn geld heb ik tot vandaag niet terug gezien (5 weken na bestelling).
Oplichter!
Helaas niet tevreden. Bestelling gedaan met 1 dag levering. De volgende dag niets ontvangen. Het betrof een cadeau dat echt de volgende dag had moeten worden bezorgd. Ze kregen de order juist omdat ze bij bestelling voor 21u de volgende dag kunnen leveren. Achteraf voldoen ze er niet aan maar dan is er niets meer aan te doen. Als je dit dan meldt krijg je geen antwoord. Slechte zaak vind ik het en ik bestel er NOOIT meer wat.
Ik zie dat het verzendgedrag hier ook maar 1 ster krijgt. Had ik maar eerder hier gekeken, dan had ik voor een ander bedrijf gekozen.
Helaas niet echt tevreden. Bestelling gedaan met 1 dag levering. De volgende dag niets ontvangen. ZELF moeten bellen om te horen dat 1 item in de backorder stond en niet meer te leveren was.
Als ik niet zelf had gebeld… geen info gehad? Ze krijgen de order/bestelling juist omdat ze snel kunnen leveren. Achteraf voldoen ze er niet aan en niet even op de hoogte stellen?
Slechte zaak vind ik het.