Dit is, volgens Bol.com zelf, de grootste webwinkel van Nederland met een zeer breed assortiment. Je kunt hier eenvoudig zoeken naar producten met een keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Ook kan je je bestelling laten bezorgen waar je maar wilt.
Beoordelingen
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak
Reviews
Er zijn inmiddes 12 reviews geschreven over “Bol.com”
Al bijna 20 jaar bestel ik regelmatig bij bol.com
Leveringen altijd prima in orde, producten bijna altijd ook.
En klopte er iets niet, dan werd het altijd naar volle tevredenheid opgelost.
Ik heb een zeer tevreden klant en heb deze positieve review geschreven, als tegenwicht voor de negatieve.
Na het bestellen van Xbox X scorpio edition 22.08.2017 en betalen. bijna een maand later blijkt dat ik de bestelling niet zal krijgen omdat alles uitverkocht is. Maar geld verzameld en het antwoord van de service, sorry kunnen wij u geld terug geven.Dit is een verantwoordelijke service ?? Ik denk niet.Als u niet iets hebt dat u niet verkoopt!!
De tv was voor de Oost-Europese markt, geen Nederlandse gebruiksaanwijzing en menu. De klantenservice kon me er niet mee helpen en toen er geen zender te vinden bleek kwam van de product specialist al met al na een paar weken met het bericht dat ik met LG contact moest opnemen. Daar werd ik gelijk prima geholpen (sterk punt van LG), software vernieuwen. Ik koop nooit weer electronica bij Bol.com.
Ik heb zo ongeveer 1,5 maand geleden (het is nu 31-12-2015) een Doorsafe 6210 gekocht. verzending e.d. ging verder goed (via Doorsafe zelf zo te zien).Na installatie en een week gebruik heb ik een uitgebreide review geschreven over het artikel. Waabij er ook een aantal negatieve aspecten werden belicht. Er werd veel beloofd over het artikel. Maar daarvan ook veel niet waargemaakt. Mijn review is nooit geplaatst. Blijkbaar worden (deels) negatieve ervaringen niet geplaatst. Jammer want nieuwe kopers kunnen er veel van opsteken (of van de koop afzien).
Wel een nietszeggende review, die is geplaatst, van iemand die geen enkele informatie geeft, het is dus geen review in de zin van het woord, maar juichend 5 sterren scoort.
Kortom. Heb geen vetrouwen in de reviews die bij bol.com staan. Het lijkt er op dat de waarheid blijkbaar niet aan het licht mag komen bij een artikel. want dat wordt gewoon niet geplaatst.
Bol levert het verkeerde product (en nog kapot en gebruikt ook) veel te laat. De klantenservice doet net of ze je willen helpen maar doen uiteindelijk niets. Je mag het allemaal zelf oplossen voor ze. Nooit meer bol.com en die klantenservice wil ik echt nooit meer spreken dat zijn net robots die alleen maar proceduires kunnen herhalen.
Dit is de grootste van Nederland, en dan vooral als het aankomt op slechte service ! Nog NOOIT heb ik dergelijke slechte en arrogante service gezien.
Heb reeds verschillende tientallen mails gestuurd na een verkeerde bestelling.
B(r)ol.com is zelfs zo arrogant om nog niet de minste reactie te geven op mijn mails ! Retourneren van mijn pakket is blijkbaar onmogelijk, ondanks de vele beloftes op hun website. Ik ben nu zo’n drie weken bezig met dagelijks mails te sturen naar deze oplichters. Geen enkele reactie tot op heden.
Mensen, koop NOOIT bij bol, dit is zowat de slechtste website ooit. een absoluut gebrek aan service, beleefdheid en loze beloften.
Voor mij NOOOOOOIT meer b(r)ol.com ! SUPERSLECHT !!!! Ik quoteer hier meestal omdat minder niet kan, voor mij gaat het in negatief !
slechte ervaring met bol tv besteld en betaald niet geleverd gekregen en geld ook weg ben nu al meer als 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen slechte zaak zeker voor dit bedrijf sturen als je ze lang genoeg blijf bellen of mailen een cadeaubon maar daar heb ik niets aan heb liever mijn geld terug
Gisteren een bestelling geplaatst en later een email gekregen dat alle producten (3 stuks) in de verzending zaten. Ik heb het laten bezorgen bij AH. Vanmiddag de bestelling opgehaald en er blijken maar 2 van de drie producten in de doos te zitten. Gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat ze zelf eerst moeten uitzoeken voordat ze weer actie ondernemen dat kost minimaal 2 werkdagen. Ik vroeg waarom ze het pakket niet gelijk erachteraan sturen zodat ik het (maandag\dinsdag\woensdag) nog voor kerst heb, maar dat doen ze niet ‘dat is niet de procedure’. Dus mijn pakket komt dus na kerst waarschijnlijk pas ergens 27 of 28 december. Ze stelde voor dat ik zelf het product opnieuw bestel. Wat is dat nou, omdat zij een fout maken moet ik zelf het product opnieuw bestellen. Bedankt bol.com, daar gaat mijn kerstkado. Ik raad iedereen aan, bestel niet bij bol.com. Zeer slechte service!
Na meer dan twee maanden wachten op een bestelling blijken ze half te leveren. Je zoekt contact en komt niet verder dan de telefoonmiepjes die braaf van hun kaartjes oplezen dat er helaas niets anders op zit dan te wachten. ‘het komt vast wel goed’. Nee, dat kwam het dus niet. Daarna blijkt het nog verder fout te kunnen gaan – ze leveren ook fysiek maar de helft. Na betaling van honderden euro’s is dit onacceptabel. Wat een BOLlentent. Ongehoord, onbeschoft
Naar aanleiding van alle reclame via de media over snelle leveringen midden vorige week voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bol.com. Nadat mijn bestelling geplaatst was, bleek van een snelle levering geen sprake, pas 7 dagen later werd mijn bestelling thuisbezorgd. Van de belofte vandaag besteld, morgen in huis is bij Bol.com is slechts op een beperkt assortiment sprake, de meeste boeken kennen weldegelijk een langere levertijd en is dus is het boek halen in de boekwinkel een stuk sneller! Tevens is de prijs inclusief de verzendkosten hoger dan het boek direct in de boekhandel kopen.
Erger was dat het boek door mij werd ontvangen in een beschadigde verpakking, de enveloppe met factuur die op de doos geplakt zat was opengescheurd en hierdoor was de factuur gescheurd. Nog erger, ook het boek was beschadigd. Hoewel Bol.com naar mijn mening hier niet zelf verantwoordelijk voor is, maar het postbedrijf, vind ik wel dat Bol.com dit naar alle redelijkheid moet oplossen. Ik heb contact gezocht met Bol.com en de situatie uitgelegd. Het antwoord is steeds hetzelfde, namelijk dat ik het boek zelf moet terugsturen en een nieuw exemplaar kan bestellen. Nu kan het naar mijn mening niet zo zijn dat een bedrijf een klant een uur lang bij het postkantoor in de rij laat staan om het boek te retourneren, en ik heb aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en gevraagd of ze het boek zelf komen ophalen en omruilen of mij financieel compenseren.
Na weer contact te hebben gezocht wordt mij een cadeaubon van slechts 5 euro aangeboden. Omdat ik dit bedrag veel te laag vind als compensatie en slechts geldig wordt bij een volgende bestelling, ben ik hier niet mee akkoord gegaan. Ik heb mij voorgenomen nooit meer iets bij Bol.com te bestellen gezien de slechte service en klachtafhandeling.
Bij deze wil ik iedereen dus ook waarschuwen om af te zien van het kopen bij Bol.com. De geboden service is waardeloos en ze leggen de bal bij de klant om tot een oplossing te komen. Tevens klopt de kreet “Vandaag besteld, morgen in huis” niet bij Bol.com en is op de meeste artikelen een levertijd van 7 dagen van toepassing!
Kortom, zoekt u een boek, gaat u gewoon naar de boekhandel om de hoek. Hebben ze daar het boek niet in voorraad, laat het door hun bestellen, altijd nog sneller dan Bol.com en zeker niet duurder, plus je ziet wat je koopt en kunt terug naar de winkel indien het artikel niet voldoet!
Bol.com komt helemaal niet na wat ze zeggen en publiceren.
Voor sinterklaas div. lego besteld. Nooit ontvangen, paar keer gebeld met bol.com, lag aan TNT.
TNT heeft pakket nooit ontvangen van bol.com.
Mijn geld zou gecrediteerd worden,al weken geleden belooft, maar uiteraard nooit ontvangen.
Diverse malen gebeld, tientallen emails, ze beloven van alles maar geen spullen en geen geld.
Nooit en nooit meer bestel ik hier iets en op kieskeurig.nl staan nog vele negatieve ervaringen met die bedrijf.
Meerdere malen heb ik hier iets gekocht en ik ben zeer tevreden. Ze komen na wat ze zeggen en de extra functie voor het bezorgen op een andere locatie komt mij regelmatig goed uit. Prijzen ook dik in orde.
Xander
Prijs
Levertijd
Ondersteuning
Bereikbaarheid
Betalings gemak
Schrijf nu ook een review
Vertel anderen wat je ervaringen zijn met “Bol.com”. Vul nu de velden in om een review te schrijven.
Al bijna 20 jaar bestel ik regelmatig bij bol.com
Leveringen altijd prima in orde, producten bijna altijd ook.
En klopte er iets niet, dan werd het altijd naar volle tevredenheid opgelost.
Ik heb een zeer tevreden klant en heb deze positieve review geschreven, als tegenwicht voor de negatieve.
Na het bestellen van Xbox X scorpio edition 22.08.2017 en betalen. bijna een maand later blijkt dat ik de bestelling niet zal krijgen omdat alles uitverkocht is. Maar geld verzameld en het antwoord van de service, sorry kunnen wij u geld terug geven.Dit is een verantwoordelijke service ?? Ik denk niet.Als u niet iets hebt dat u niet verkoopt!!
De tv was voor de Oost-Europese markt, geen Nederlandse gebruiksaanwijzing en menu. De klantenservice kon me er niet mee helpen en toen er geen zender te vinden bleek kwam van de product specialist al met al na een paar weken met het bericht dat ik met LG contact moest opnemen. Daar werd ik gelijk prima geholpen (sterk punt van LG), software vernieuwen. Ik koop nooit weer electronica bij Bol.com.
Ab
Ik heb zo ongeveer 1,5 maand geleden (het is nu 31-12-2015) een Doorsafe 6210 gekocht. verzending e.d. ging verder goed (via Doorsafe zelf zo te zien).Na installatie en een week gebruik heb ik een uitgebreide review geschreven over het artikel. Waabij er ook een aantal negatieve aspecten werden belicht. Er werd veel beloofd over het artikel. Maar daarvan ook veel niet waargemaakt. Mijn review is nooit geplaatst. Blijkbaar worden (deels) negatieve ervaringen niet geplaatst. Jammer want nieuwe kopers kunnen er veel van opsteken (of van de koop afzien).
Wel een nietszeggende review, die is geplaatst, van iemand die geen enkele informatie geeft, het is dus geen review in de zin van het woord, maar juichend 5 sterren scoort.
Kortom. Heb geen vetrouwen in de reviews die bij bol.com staan. Het lijkt er op dat de waarheid blijkbaar niet aan het licht mag komen bij een artikel. want dat wordt gewoon niet geplaatst.
Bol levert het verkeerde product (en nog kapot en gebruikt ook) veel te laat. De klantenservice doet net of ze je willen helpen maar doen uiteindelijk niets. Je mag het allemaal zelf oplossen voor ze. Nooit meer bol.com en die klantenservice wil ik echt nooit meer spreken dat zijn net robots die alleen maar proceduires kunnen herhalen.
Dit is de grootste van Nederland, en dan vooral als het aankomt op slechte service ! Nog NOOIT heb ik dergelijke slechte en arrogante service gezien.
Heb reeds verschillende tientallen mails gestuurd na een verkeerde bestelling.
B(r)ol.com is zelfs zo arrogant om nog niet de minste reactie te geven op mijn mails ! Retourneren van mijn pakket is blijkbaar onmogelijk, ondanks de vele beloftes op hun website. Ik ben nu zo’n drie weken bezig met dagelijks mails te sturen naar deze oplichters. Geen enkele reactie tot op heden.
Mensen, koop NOOIT bij bol, dit is zowat de slechtste website ooit. een absoluut gebrek aan service, beleefdheid en loze beloften.
Voor mij NOOOOOOIT meer b(r)ol.com ! SUPERSLECHT !!!! Ik quoteer hier meestal omdat minder niet kan, voor mij gaat het in negatief !
slechte ervaring met bol tv besteld en betaald niet geleverd gekregen en geld ook weg ben nu al meer als 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen slechte zaak zeker voor dit bedrijf sturen als je ze lang genoeg blijf bellen of mailen een cadeaubon maar daar heb ik niets aan heb liever mijn geld terug
Gisteren een bestelling geplaatst en later een email gekregen dat alle producten (3 stuks) in de verzending zaten. Ik heb het laten bezorgen bij AH. Vanmiddag de bestelling opgehaald en er blijken maar 2 van de drie producten in de doos te zitten. Gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat ze zelf eerst moeten uitzoeken voordat ze weer actie ondernemen dat kost minimaal 2 werkdagen. Ik vroeg waarom ze het pakket niet gelijk erachteraan sturen zodat ik het (maandag\dinsdag\woensdag) nog voor kerst heb, maar dat doen ze niet ‘dat is niet de procedure’. Dus mijn pakket komt dus na kerst waarschijnlijk pas ergens 27 of 28 december. Ze stelde voor dat ik zelf het product opnieuw bestel. Wat is dat nou, omdat zij een fout maken moet ik zelf het product opnieuw bestellen. Bedankt bol.com, daar gaat mijn kerstkado. Ik raad iedereen aan, bestel niet bij bol.com. Zeer slechte service!
Na meer dan twee maanden wachten op een bestelling blijken ze half te leveren. Je zoekt contact en komt niet verder dan de telefoonmiepjes die braaf van hun kaartjes oplezen dat er helaas niets anders op zit dan te wachten. ‘het komt vast wel goed’. Nee, dat kwam het dus niet. Daarna blijkt het nog verder fout te kunnen gaan – ze leveren ook fysiek maar de helft. Na betaling van honderden euro’s is dit onacceptabel. Wat een BOLlentent. Ongehoord, onbeschoft
Naar aanleiding van alle reclame via de media over snelle leveringen midden vorige week voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bol.com. Nadat mijn bestelling geplaatst was, bleek van een snelle levering geen sprake, pas 7 dagen later werd mijn bestelling thuisbezorgd. Van de belofte vandaag besteld, morgen in huis is bij Bol.com is slechts op een beperkt assortiment sprake, de meeste boeken kennen weldegelijk een langere levertijd en is dus is het boek halen in de boekwinkel een stuk sneller! Tevens is de prijs inclusief de verzendkosten hoger dan het boek direct in de boekhandel kopen.
Erger was dat het boek door mij werd ontvangen in een beschadigde verpakking, de enveloppe met factuur die op de doos geplakt zat was opengescheurd en hierdoor was de factuur gescheurd. Nog erger, ook het boek was beschadigd. Hoewel Bol.com naar mijn mening hier niet zelf verantwoordelijk voor is, maar het postbedrijf, vind ik wel dat Bol.com dit naar alle redelijkheid moet oplossen. Ik heb contact gezocht met Bol.com en de situatie uitgelegd. Het antwoord is steeds hetzelfde, namelijk dat ik het boek zelf moet terugsturen en een nieuw exemplaar kan bestellen. Nu kan het naar mijn mening niet zo zijn dat een bedrijf een klant een uur lang bij het postkantoor in de rij laat staan om het boek te retourneren, en ik heb aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en gevraagd of ze het boek zelf komen ophalen en omruilen of mij financieel compenseren.
Na weer contact te hebben gezocht wordt mij een cadeaubon van slechts 5 euro aangeboden. Omdat ik dit bedrag veel te laag vind als compensatie en slechts geldig wordt bij een volgende bestelling, ben ik hier niet mee akkoord gegaan. Ik heb mij voorgenomen nooit meer iets bij Bol.com te bestellen gezien de slechte service en klachtafhandeling.
Bij deze wil ik iedereen dus ook waarschuwen om af te zien van het kopen bij Bol.com. De geboden service is waardeloos en ze leggen de bal bij de klant om tot een oplossing te komen. Tevens klopt de kreet “Vandaag besteld, morgen in huis” niet bij Bol.com en is op de meeste artikelen een levertijd van 7 dagen van toepassing!
Kortom, zoekt u een boek, gaat u gewoon naar de boekhandel om de hoek. Hebben ze daar het boek niet in voorraad, laat het door hun bestellen, altijd nog sneller dan Bol.com en zeker niet duurder, plus je ziet wat je koopt en kunt terug naar de winkel indien het artikel niet voldoet!
Bol.com komt helemaal niet na wat ze zeggen en publiceren.
Voor sinterklaas div. lego besteld. Nooit ontvangen, paar keer gebeld met bol.com, lag aan TNT.
TNT heeft pakket nooit ontvangen van bol.com.
Mijn geld zou gecrediteerd worden,al weken geleden belooft, maar uiteraard nooit ontvangen.
Diverse malen gebeld, tientallen emails, ze beloven van alles maar geen spullen en geen geld.
Nooit en nooit meer bestel ik hier iets en op kieskeurig.nl staan nog vele negatieve ervaringen met die bedrijf.
Meerdere malen heb ik hier iets gekocht en ik ben zeer tevreden. Ze komen na wat ze zeggen en de extra functie voor het bezorgen op een andere locatie komt mij regelmatig goed uit. Prijzen ook dik in orde.
Xander