Mobiel.nl is een webwinkel van Debitel die zich richt op de consument die makkelijk kiest voor kant en klare aanbiedingen. Uitgebreid overzicht van sim only abonnementen.
Voordelen:
- Alleen de beste deals
- Voor iedereen passend aanbod
- Gratis thuisbezorgd
- Altijd goedkoopste sim only aanbiedingen
- Hoge kortingen op abonnementen
- Overzichtelijk aanbod
- Gemakkelijk bestelproces
|
|
Omruilgarantie??? je krijgt een toestel met schade terug.
zeer slecht als hier je een telefoon koopt. 31 dagen omruilgarantie??? Toestel van mij had na aan koop gebruikers gebreken instellingscherm schiet op en neer en kan telefoon gesprek niet beeindigen omdat de knop beeindigen verdwijnt. Je verstuurd een toestel ZONDER schade op scherm je krijgt hem terug met schade op scherm. of je betaald 10% van toestel om een nieuwe te krijgen. Dus de keuze is reuze WAARDELOOS.
met zulke service bestel ik hier nooit weer een telefoon en raad dit iedereen aan BESTEL HIER GEEN TELEFOON !!!!!!!!!!!!!!
Juist bestel bij mobiel.nl vanwege hun belofte op de site, voor 2200 uur besteld, de volgende dag in huis. Gisteravond om 2130 nog besteld ivm een plotseling kapotte mobiel. Vandaag kunnen afhalen maar bleek nog niet bezorgd te zijn. Mobiel.nl opgebeld over tekst en uitleg maar werd me gezegd dat ze mijn bestelling over het hoofd hebben gezien gisteravond. Ik kreeg hier ook geen vergoeding voor, want daar deden ze niet aan, aldus mobiel.nl. Erg jammer want heb bewust voor hun gekozen ivm de belofte van de snelle bezorging. Nooit meer mobiel.nl
Vanaf het begin al problemen, geen wifi verbinding, Mobiel.nl gebeld, het lag niet aan het toestel. Twee maal een reparatieverzoek gedaan, geen antwoord, gemaild; ze zouden spoedig contact met mij opnemen. Ik heb het toestel laten repareren, de antenne bleek stuk te zijn, €70 verder. Als je ze belt krijg je ze niet te pakken. Nooit meer wat van Mobiel.nl!
MOBIEL.NL geeft totaal geen ondersteuning dan alleen maar het reparatie bedrijf DYNAFIX wiens om bekend staat mensen te belazeren (al meer dan 900 klachten volgens klacht.nl)Zie ook het Facebook van dynafix.
Mijn dochter heeft een samsung mobiel aangeschaft bij mobiel.nl.
Na een jaar lade deze niet meer op en kreeg een zwart scherm.
Repareren dacht ze want ze is er altijd zuinig mee geweest, gebruik van hoesje en glasplaat ter bescherming.
Via mobiel.nl wordt op hun site dynafix aangeboden.
Deze laat een koerier komen, om je telefoon op te halen. Een vriendin was erbij toen de koerier de telefoon ophaalde, voor de zekerheid heeft ze nog even een foto gemaakt en samen met de koerier de tel. zonde schade verzegeld.
Een dag later kwam dynafix in de lucht met er zitten krassen op het beeldscherm en stuurde een foto mee (exact de wijze die ze vaker deden (lees Facebook dynafix). Ook een rekening van 266 euro omdat de monteur zei dat dit de oorzaak was.
Op de foto zag je een vette verse kras, dit zie je doordat er vanaf het begin van de kras nog een wit puntje ziet met sporen. Als deze kras er langer had gezeten, wat niet kan want ze heeft altijd een glasplaat dan was dat al lang weg.
Kortom deze praktijken zijn het werk van dynafix waarmee MOBIEL.NL in zee zijn.
MOBIEL.NL doet niets aan mijn klacht die stuurt je door naar DYNAFIX.
DUS MENSEN KOOP NIET BIJ MOBIEL.NL WANT ONDERSTEUNING IS NUL EN IN COMBINATIE MET EEN FRAUDE BEDRIJF DYNAFIX IS DIT NOG GENEENS 1 STER WAARD
Die 1 ster vind ik zelfs te veel. Het is inmiddels 6 weken verder. Meerdere malen gemaild. Onbeschofte medewerkers bij de klantenservice (info@mobiel.nl). Bedrogen praatjes en website informatie. Als je niet kunt leveren, zegt het gewoon eerder. Ga niet oplichten en doorspelen. Verwachte levertijd van 2-3 weken is al lang verstreken. Je laat de consument niet eens een keuze doen. Maar nee, elke keer een ander verhaal. Eerst willen ze je een andere telefoon aansmeren, omdat ze de telefoon niet op voorraad hebben. Gaan jullie nu bepalen wat de consument krijgt? Je gaat toch ook niet naar een winkel iets betalen die je niet zelf hebt gekozen? Ik wil bijvoorbeeld brood kopen en dan gaan jullie muizenvoer aansmeren, omdat brood een verwachte levertijd van 2-3 weken heeft. Alles lijkt wel omgekeerd. Draai even de rollen om en misschien ben je nog bozer dan ik. Goed, jullie zeggen “Wij sluiten klanten pas aan bij de provider op het moment dat wij de toestellen binnen hebben, omdat er anders problemen ontstaan met de 14 dagen bedenktermijn van klanten. Daarom ben je ook nog niet aangesloten bij T-mobile en heb je dus ook nog niet betaald voor dit abonnement, je betaald nu nog gewoon voor je huidige abonnement.” en dit “Wij hebben je niet verplicht om voor dit toestel te gaan. Er was duidelijk aangegeven dat dit levertijd van het toestel onbekend was. Helaas is het zo dat de vertraging van de levering bij Apple en de leveranciers ligt. Mocht je het te lang vinden duren kan er ook gewijzigd worden van toestel.” Hallo, lees even goed en ga niet je eigen verhaal verzinnen (ik zeg al tig keren dat het al 6 weken is), 2-3 weken nog eens 2-3 weken, dus ruim overschreden en hoe lang moet ik dus nog wachten? nog 2-3 weken extra of nog 2-3 maanden extra? Je laat me dus gewoon onterecht voor mijn huidige abonnement betalen. Het is een oplichting. Je hebt mij inderdaad niet verplicht om voor dit toestel te kiezen. Maar jullie zijn wel tot de verplichting op jouw website aangegeven informatie van 2-3 weken (6 weken geleden) levertijd na te komen. Jullie hebben mij en misschien ook andere consumenten nogmaals daarover bedrogen (onbekende levertijd? duidelijk aangegeven, ja waar? je hebt me niet gemaild daarover, dus die streep ik weg en ik heb jouw website al een aantal keren bezocht en printjes gemaakt over je “in bestelling en levertijd” en die streep ik ook weg). Zet anders onbekende levertijd, zoals je al eerder hebt gezegd oftewel geen voorraad voor 2-3 maanden en kijk of er nog mensen bij jullie gaan bestellen. Jullie zijn ook verplicht om de consument te informeren dat jullie de aangegeven levertijd niet kan nakomen en dat ik nog extra 2-3 weken moet wachten en dit hebben jullie dus ook niet gedaan. Ik moet continu achteraangaan wat er gaande is. Ik ben er echt strontziek van en tijdverspilling aan die circulerende nutteloze discussies. Volgens de klantenservice doen jullie niet aan een compensatie. Ik heb wel gevraagd om een redelijke compensatie en dat jullie je verantwoordelijkheid moeten opnemen, maar blijkbaar wil je daar niet op ingaan en heb je daarover weer niks gezegd en weer maar doorspelen naar de leverancier. Moet een klant zelf de kosten opdraaien? Laten we zeggen jullie gaan mij de telefoon in mid januari leveren. Ik betaal dus vanaf mid januari voor 55 euro per maand en bijbetaling van 85 euro die ik al heb betaald? Terwijl het nu op jullie website staat 46 euro per maand en bijbetaling telefoon van 77 euro (was het niet 75 euro een paar dagen terug? zeker omdat ik om compensatie heb gevraagd of niet?). Als ik dus nu opnieuw bij jullie aanvraagt, komt het op hetzelfde neer (zelfde levertijd) en ben ik dus nog goedkoper uit per maand en aan bijbetaling. Sorry, maar je kunt beter uw webshop sluiten. Er is namelijk geen enkele service en schaamte.
Als zulke dingen gebeuren, schrijf ik nooit een recensie (eerste recensie) en wacht ik meestal netjes af en na 1x mailen is het al genoeg. En daarna komt het nog wel in orde met een redelijke compensatie zonder erover moeite te doen. Maar hier moet ik echt even aan kwijt, het is echt belachelijk voor woorden. Ik sluit hier vaker abonnementen af, maar dit is zeker de laatste keer, kijk maar na als jullie weer niet geloven en ik weet dat jullie het wel gaan doen. Voor die paar euro minder is het niet waard om hier je abonnement af te sluiten. Ik had beter bij T-mobile moeten verlengen toen ze nog wel op voorraad hadden. Dit komt duidelijk door jullie dat ik nu geen andere keuze kan doen. Anders wou ik direct mijn geld terug en ben ik gelijk overgestapt naar T-mobile zelf. Vandaar goedkoop is duurkoop.
Ik raad nieuwe consumenten af om hier je toestel te bestellen, als ze eenmaal niet op voorraad hebben dan beginnen ze met bedriegen en compensatie kennen ze ook niet.
Ben op dit moment aan het bellen. Nog steeds niemand aan de telefoon en ben inmiddels al 11 minuten verder. Op 31 oktober een boxje besteld en tot op heden nog niets binnen 4 november.
Bij mobiel.nl een samsung S6 edge met muvit hoesje gekocht.
De telefoon werkt prima maar van het hoesje braken (binnen een paar weken al) spontaan de randen af. Onder garantie vlot een nieuw hoesje gekregen die dezelfde mankementen heeft (begon ook al na enkele weken).
De telefoon ligt bijna de gehele dag op het bureau, zit constant in het hoesje en is niet gevallen.
Mobiel.nl deelt nu plotseling (achteraf dus) mee dat het eerste hoesje niet onder garantie vervangen is maar onder coulance en dat het onder gebruikersschade valt.
Gevraagd om toezending van een hoesje waarvan de randen niet zomaar afbreken maar de klantenservice heeft hier negatief op gereageerd.
Het gaat maar om een telefoonhoesje dus maar om een paar euro maar ben zeer teleurgesteld in de klantenservice van mobiel.nl.
Wat een *** bedrijf. Slechte informatie en praktisch onbereikbaar. Heb vandaag 2x gebeld en in totaal 4 uur gewacht voor ik iemand kon spreken. S’middags iemand gesproken en die zou mijn order annuleren maar had daar schijnbaar geen zin in. Kan ik het s’avonds nog een overdoen en weer onderhand 2 uur moeten wachten voor ik iemand te spreken kreeg.
Maar goed had dus een Xperia z3 gekocht bij dit bedrijf, op voorraad, direct leverbaar staat er dan. Wel direct via Ideal het geld vragen en dan naderhand melden dat ze hem pas na 4 weken kunnen leveren.
Even ter informatie. Aangezien overal op de website staat dat dit een initiatief is van KPN heb ik de klantenservice van KPN gebeld. Deze wisten van niets en kenden het niet bla bla de schijnheiligheid zelve. Toen ik s’avonds nogmaals naar Mobiel.nl belde versprak de medewerkster zichzelf en nam ze in eerste instantie op met KPN. Echt een dikke -10 voor dit bedrijf door slechte informatie slechte bereikbaarheid!
Onlangs had ik een samsung galaxy s4 besteld. Bevestiging gekregen via de mail. De dag erna werd ik opgebeld dat het toestel niet voorradig was, maar dat ze mij voor dezelfde prijs een samsung galaxys4 mini konden leveren. Toestel is goedkoper en heeft minder capaciteit dus heb ik m’n bestelling geannuleerd, dat was geen probleem. Anderhalve week later belde ik heb nog eens op wanneer ik het geld zou terug krijgen, kreeg ik te horen dat ze geen bestelling hadden die overeenkwam met de mijne. Had m’n postcode en huisnummer doorgegeven én m’n ordernummer, niks terug te vinden. Nou, die persoon zou er notitie van maken en dan zouden ze waarschijnlijk een paar weken later uitbetalen. Maar heel toevallig stond het bedrag een paar uur later gelukkig wel op. Maar dat vond ik toch wel heel erg toevallig.
Wanneer je iets besteld op internet, en gelijk betaalt, dan heb je toch nog iets van een lichte angst, zou het wel goed gaan? Krijg ik m’n spullen wel? En krijg ik m’n geld terug als het niet deugt? Mobiel.nl, van KPN, maakt uw angsten waar. Via Tweakers .nl gezocht naar een Samsung Galaxy S4 en Mobiel.nl was de goedkoopste. In voorraad en wordt de volgende dag geleverd, staat NU NOG STEEDS op hun site. Besteld en betaald en direct in de email bevestiging slaat de twijfel al toe. Geen enkele bevestiging dat het gelijk geleverd wordt. Integendeel, er wordt bevestigd dat de order wordt doorgezet naar “de provider” en deze 48u voor levering contact zal opnemen.
De volgende dag dus idd geen levering, en hen gebeld. Zeer slecht bereikbaar, 45 minuten moeten wachten tot ik te woord werd gestaan. Een meneer vertelde totaal ongeinteresseerd dat deze telefoon er niet meer is en ook niet komt. Dit was op zaterdag. Moest maandag maar opnieuw bellen om te vragen de order te annuleren. Inmiddels dus wel EUR 305 armer. Maandag’s gebeld en ondanks toezeggingen vandaag, dinsdag nog niets vernomen. Er wordt aan de telefoon alleen gezegd dat het weken kan duren voor het geld terugkomt, maar verder heb ik NIETS op papier van deze belofte. Ook is het natuurlijk schandalig om wekenlang je geld kwijt te zijn voor zo een misleiding. De mensen van Mobiel.nl bevestigen telefonisch dat ze het al lang weten dat de website niet klopt maar de “IT afdeling” doet er maar niks aan en zij kunnen er ook allemaal niets aan doen. Waneer je KPN belt, dan zeggen helpdesk mensen van KPN dat zij er niets mee te maken hebben, maar als je Mobiel.nl belt dan zeggen deze mensen zelf dat zij gewoon van KPN zijn. Inmiddels heb ik via Twitter @KPNWebCare met alles geconfronteerd, en proberen zij de zaak te kalmeren.
Tweakers heb ik ook geinformeerd echter doen zij er tot nu toe niets mee, de links via Pricewatch naar Mobiel.nl staan er nog steeds dus de argeloze consument blijft gewoon telefoons bestellen en betalen die ze nooit zullen krijgen. GROF SCHANDAAL!
Verschrikkelijk wat een bedrijf. Gisterenavond beweren ze nog dat ze bijna alles binnen 24 uur leveren, maar vanmorgen bel ik en wordt er gewoon keihard gezegd dat dit zeker nooit het geval is als je ‘s avonds besteld. Als je dus ‘s middags besteld is het ook maar de vraag! Gelukkig krijg ik wel binnen 4 weken mijn geld terug, ongelovelijk. Eerst liegen en dan ook nog het geld vasthouden, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.
Vorrige week vrijdag een samsung galaxy s3 besteld en betaald toen er nog stond dat hij op vooraat was en leverbaar. Smaandags nog niet in huis ik bellen werd er gezegt dat hij al een paar dagen niet meer op vooraat was. Dus ik gezegt dat ze dat dan gelijk moesten veranderen in het systeem nu ruim een week later nog steeds mijn mobiel nog niet bellen vrijdag maar weer gebeld en gevraagt waar mijn mobiel blijft. Zeggen ze dat ze hem opnieuw besteld hebben maar waneer ik vraag waneer die dan binnen komt kunnen ze geen antwoord op geven.. Slechte zaak dus en moet mijn mobiele telefoon nog steeds binnen krijgen
Dus vandaag besteld morgen in huis klopt niet
Vriendelijkheid is ook ver te zoeken
Duidelijkheid is ook erg slecht
mooie aanbieding, bestel xperia z3 en krijg xperia m2 gratis.
Er staat vermeld op de site; vandaag besteld, morgen in huis . Ook staat er dat de desbetreffende telefoon op voorraad is. Tot nu toe alles prima.
Maar nadat je besteld en betaald hebt begint de ellende. Van het kastje naar de muur, om gek van te worden. Okay, het is een luxe- probleem; wachten op een telefoon. Enfin,,na de eerste bevestigingsmail geen 2e gekregen, dus maar even gebeld. Hun service desk is een lachertje, de ene kan wel in het systeem kijken, de ander niet. Op weer een andere dag willen ze niet in het systeem kijken. Telefoon wordt door provider geleverd( kpn); uiteindelijk konden die wel wat zien in het systeem en hun call center is stukken professioneler! 3 dagen later dan besteld, dan toch de telefoon in huis. Okay, waar blijft dan die xperia m2? Nee, u moet toch echt met kpn bellen ; kpn kan niets zien, als order verwerkt en geleverd is dan wordt m2 opgestuurd, dit gaat toch echt via mobiel.nl
Mobiel.nl gebeld op vrijdag rond 19:30 ( we zijn ondertussen al zo’n anderhalve week bezig…) , wordt ik doorgeschakeld naar kpn? Mobiel.nl servicedesk is toch tot 21:00 uur bereikbaar!? Niet dus, of ik maandag mobiel.nl weer wil bellen. Hier zeer onprofessioneel en brutaal te woord gestaan; ” ik denk niet dat ik dat in het systeem kan zien….” Maar uw collega kon dat vorige keer wel, of is er iemand anders die wel bereid is dit uit te zoeken? Nee, u moet toch echt bij kpn zijn!
Weer naar kpn gebeld, die kunnen niets in het systeem zien m.b.t. de xperia m2; ” die wordt toch echt geleverd door mobiel.nl” ( maar wederom netjes en klantgerjcht geholpen, ze gaan het voor mij uitzoeken)
Het wrange is dat mobiel.nl een initiatief is van Hi/KPN/Telfort.
Dit is eens maar nooooit meer bestellen bij mobiel.nl!!!!!
Telefoon besteld bij mobiel.nl
“Vandaag besteld = morgen in huis” is hun leus.
Volgende dag gebeld want natuurlijk niks ontvangen of überhaupt een mailtje waarin gemeld wordt dat ze later leveren dan ze adverteren. Dus maar gebeld. Als het goed is zouden ze over 3-4 dagen leveren. Ik wacht het af….